۱۳۸۸ شهریور ۲۹, یکشنبه

پيام رهبر جنبش مقاومت جندالله امير عبدالمالك به مناسبت عيد سعيد فطر




پيام رهبر جنبش مقاومت جندالله امير عبدالمالك به مناسبت عيد سعيد فطر


بسم الله الرحمن الرحيم

عيد سعيد فطر را به مسلمانان جهان و مردم ايران و خصوصا به ملت ستمديده بلوچ تبريك مي گويم و به مناسبت اين روز فرخنده از پروردگار مي خواهم روزهاي تاريك و سخت مظلومان را خاتمه دهد و خوشحالي زندگي با عزت و آزادي را نصيبشان گرداند.

و بايد ملت مسلمان به آينده خوشبين باشند و بر وعده هاي پروردگار يقين داشته باشند و بدانند كه روز ظالمان و ستمگران به پايان خواهد رسيد و آن روز بسيار نزديك است كه مظلومان و ستمديدگان آزادي خود را جشن بگيرند و آن را به يكديگر تبريك بگويند زيرا ظالمان و ستمگران را جز شكست و نابودي راهي ديگر در پيش نيست(وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبُونَ) كسانى كه ستم كرده‏اند به زودى خواهند دانست به كدام بازگشتگاه برخواهند گشت

امروز جهاد و مبارزه عليه طاغوتيان در بلوچستان وارد مرحله اي حساس شده است و متجاوزان و اشغالگران دچار ترس و وحشت شده اند و مي خواهند به هر طريقي كه شده جلوي مبارزات را بگيرند و در اين راستا از هيچ كاري ابا ندارند و بي شرمانه دروغ مي گويند و وحشيانه جنايت مي كنند و رذيلانه مردم بي طرف و بي سلاح را تهديد مي كنند تا شايد به زعم باطل و واهي بتوانند راه را بر مبارزه و جهاد مسدود كنند اما زهي خيال باطل كه حق جويان و حق طلبان و پرچمداران حق از تهديد و ترهيب و اعدام و كشتار نمي ترسند و باكي ندارند و دروغ و افترا نمي تواند در اهل حق تزلزلي ايجاد نمايد و فرعونيان با چنين حيله هائي نمي توانند خود را از نابودي و هلاكت نجات دهند. چه خوب گفتند اهل حق در برابر تهديد فرعون :( قَالُوا لَا ضَيْرَ إِنَّا إِلَى رَبِّنَا مُنقَلِبُونَ : گفتند باكى نيست ما روى به سوى پروردگار خود مى‏آوريم)

مردم بلوچستان امروز هوشيارند وبيدار و دريافته اند كه متجاوزان جز فقر و فلاكت ،تحقير و اهانت چيزي ديگر به اين ملت نداده اند و حكومت بيگانگان بر اين ملت سبب شده كه اين ملت در تمامي عرصه هاي علمي و فرهنگي و اقتصادي و سياسي از جهانيان و حتي از ملتهاي همسايه خود عقب بماند و فرزندان اين ملت به جاي خدمت در راستاي رشد و تعالي به خاطر بدست آوردن لقمه اي نان براي زن و فرزند تيرباران و اعدام و سوزانده مي شوند و بيگانگان اشغالگر با استفاده از منابع غني اين سرزمين در عيش و عشرت زندگي مي كنند و فقط بلدند حكم اعدام صادر كنند و يا نظاره گر و تشويق كننده اعدام جوانان بلوچستان باشند.

در بلوچستان راهي جز نبرد و جهاد مسلحانه وجود ندارد و هر كس بخواهد به صورت مسالمت آميز و صلح جويانه طلب حق كند باز هم متهم به ارتباط با بيگانگان مي شود و سركوب مي شود لذا تنها راه باقي مانده جهاد و مبارزه مسلحانه مي باشد كه بايد همه اقشار جامعه اعم از علماي كرام و دانشگاهيان عزيز و كارگران و زنان و عموم مردم به صف جهاد بپويندند و همچنان به حمايت از مبارزه ادامه دهند زيرا با حمايت مردم اين مبارزه راهش را ادامه خواهد داد و اگر حمايت مردم نبود اين جنبش در همان روزهاي نخستين خاموش مي شد.

امروز جهاد و مبارزه در قلب هر زن و مرد بلوچي جاي گرفته است و جهاد تبديل به انديشه اي فراگير شده است كه تمام بلوچستان را در نورديده است و ر‍ژيم هرگز نمي تواند اين انديشه و تفكر را از بين ببرد و شايد رژيم بتواند افراد را از بين ببرد اما از بين بردن انديشه و تفكر براي ر‍ژيم ناممكن است.

بهتر است مسئولان رژيم حاكم بر ايران در سياست ها خود در قبال ملت بلوچ تجديد نظر كنند و بدانند در اين جنگ شكست از آن باطل و متجاوز است همانگونه كه طي چند سال گذشته فرزندان دلير و غيور ملت بلوچ ضربه هاي سختي به رژيم وارد كردند و در اين چند سال ر‍ژيم با اينكه ملياردها هزينه كرده است و صدها نيرويش را از دست داده است باز هم موفقيتي نصيبش نشده است و در آينده هم موفق نخواهد شد و مبارزات روز به روز افزايش مي يابد و تا خروج بيگانگان ادامه خواهد يافت.

من در اين روز مبارك درود مي فرستم به مادران و پدراني كه فرزندان خود را تقديم عقيده و ايمان و دفاع از اسلام و مسلمانان كردند و از درگاه الله تعالي براي آنان صبر و استقامت مي طلبم.

براستي كه خون شهداء بر گردن ما سنگيني مي كند و ما در اين روز مبارك با روح شهيدان عهد مي كنيم و پيمان مي بنديم تا رسيدن به آرمان مقدس به جهاد و مبارزه ادامه دهيم تا جان را به جان آفرين تقديم نمائيم.

پروردگارا به بركت اين روز مبارك به داد مظلومان و ستمديدگان برس و متجاوزان و ستمگران صفوي را نابود كن

پروردگارا جهاد ما را خالص براي رضايت بگردان و ما را در اين مسير پيروز گردان

پرودگارا شهداي ما را در جنت الفردوس جاي بده

پروردگارا ستمگران ظلم و ستم را به انتها رسانده اند و در زمين فساد برپا كرده اند ودين و پيامبر و اصحاب پيامبر و كتابت را مورد اهانت قرار داده اند ،پروردگارا آنان را نابود كن و شرشان را از سر ما كوتاه گردان

پروردگارا مجاهدان و مبارزان اميد به نصرت و مدد تو دارند ،پروردگارا همانگونه كه اهل بدر را كمك كردي ما را هم كمك كن و نصرت و مددت را بر ما نازل فرما

پروردگارا ما را در راه جهاد استقامت نصيب فرما

پروردگارا شهادت در راهت آرزوي ماست ،پروردگارا مرگ ما را شهادت در راهت قرار ده

عبدالمالك بلوچ(رهبر جنبش مقاومت جندالله)





اهانت نماینده خامنه ای به اصحاب پیامبر


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از خبرگزاری حکومتی فارس امام جمعه مهریز در جمع مردم و مسئولان شهرستان مهريز به صحابی پیامبر حضرت عمر بن عاص رضی الله عنه و حضرت امیر معاویه رضی الله عنه اهانت نمود و اصلاح طلبان نظام کثیف ولایت فقیه را با این دو صحابی بزرگوار پیامبر اسلام تشبیه نمود و گفت :افرادي كه با عمد و فهم كامل عليه نظام اسلامي حرف مي‌زنند، عمر و عاص زمان هستند.
حجت الشیطان علی برهان در ادامه اهانتهای خود به اصحاب پیامبر اسلام صلی الله علیه و سلم گفت :افرادي كه در‌صددند كه به اصطلاح نرم نرم جمهوري اسلامي را از بين ببرند و انقلاب مخملي درست كنند، در نزد حكومت اسلامي از عمروعاص و معاويه بدترند و برادر آنان به حساب مي‌آيند.
این آخوند پست پس از اینکه اصلاح طلبان را منافق و امریکائی خواند به اهانت به اصحاب پیامبر ادامه داد و گفت : آخوند و روحاني كج‌انديشه و وابسته به اجنبي مي‌تواند جمهوري اسلامي را نابود كند همان‌گونه كه عمروعاص با همه شيطنتش حضرت علي (ع) را خانه‌نشين كرد و حريف او نشد.
امام جمعه مهريز گفت: هم‌اكنون عده‌اي قرآن‌ها را بر سر نيزه كرده‌اند و مي‌خواهند تاريخ را تكرار كنند، هوشيار باشيد زيرا اصلاح‌طلباني كه از روي عمد و فهم در اين مملكت حرف‌هاي بيهوده مي‌زنند معادل عمروعاص و معاويه هستند و به آنها لقب عمروعاص و معاويه ثاني برازنده‌تر است.
لازم به ذکر است که حضرت عمرو بن عاص رضی الله عنه صحابی پیامبر اسلام و از سپه سالاران و بزرگان اصحاب می باشد که سرزمین مصر توسط ایشان فتح شد و ایشان کارنامه درخشانی در خدمت به اسلام و مسلمانان دارند.
حضرت امیر معاویه رضی الله عنه صحابی پیامبر و برادر خانم پیامبر و یکی از کاتبان وحی بود که نشان از اعتماد آن حضرت صلی الله علیه و سلم به ایشان می باشد.
و امروز در ایران ما شاهد اهانت به این بزرگواران هستیم و سران رژیم بی باکانه و بدون توجه به اعتقادات ملیونها اهلسنت ساکن ایران به آنان اهانت می کنند.
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8806281154

رئیس شورای شهر سنندج ترور شد

روانیوز : در ادامه ترورهای زنجیره ای کردستان رئیس شورای شهر سنندج نیز تررو شد در ادامه ترورهای زنجیره ای کردستان رئیس شورای شهر سنندج نیز تررو شد. سید مهدی تخت فیرروز، رئیس شورای شهر سنندج، امروز شنبه 19 سبتامبر، در خیابان شاپور سنندج به ضرب گلوله افراد ناشناس ترور شد.
بنا به اخبار رسیده به پایگاه خبری روانیوز، سید مهدی تخت فیرروز» رئیس شورای شهر سنندج و رئیس کانون دفاع از حقوق زندانیان، صبحگاه امروز مورد اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفت. سید مهدی تخت فیروز اهل روستای سرش اباد شهرستان قروه بوده است.
گفته می شود نامبرده، تا بحال دو دوره ریاست شواری شهر سنندج را بعهده داشته است. پیشتر نامبرده از سوی اهالی سنندج به "تجاوز"،‌ "خیانت در امانت"،‌ "تهدید شهرواندان" متهم شده بود.
در طول هفته گذشته این پنجمین تروری است که ازسوی افراد مسلح ناشناس صورت گرفته است. از سوی دیگر معاون اول رئیس‌جمهور محمد رضا رحیمی، در گفتگو با خبرگزاری نیمه رسمی فارس، ابراز داشت که به زودی هیاتی از سوی دولت به سرپرستی وزیر کشور و با همراهی سپاه پاسداران عازم کردستان خواهد شد که همه ریشه‌های حوادث اخیر را در استان بررسی کنند.
ترور تخت فیروز،‌ در حالی انجام گرفته است که بر خلاف دیگر ترورهای کردستان در هفته گذشته، تا زمان تنظیم این خبر، پایگاهای خبری رسمی ایران از جمله خبرگزاری نیمه رسمی فارس،‌ که معمولا اخبار مربوط به ترورهای کردستان را پوشش می داد، این خبر را تائید نکرده اند.
پیشتر گروه (لشکر پیشمرگان کردستان) رد اطلاعیه ای مسولیت ترور قاضی داوطلب را در سنندج به عهده گرفته بود. این درحالی است که تا زمان تنظیم این خبر هیچ کس یا گروهی مسولیت ترورهای زنجیره ای کردستان را به عهده نگرفته است .