۱۳۸۸ آبان ۳, یکشنبه

کشف بزرگ وزارت اطلاعات رژیم


به گزارش آژانس خبری تفتان در حالی که جنبش مقاومت جندالله طی اولین اطلاعیه خود ساعاتی پس از عملیات استشهادی سرباز عامل عملیات را شهید عبدالواحد محمدی معرفی نمود و این اطلاعیه را تمامی رسانه های جهان مخابره کردند پس از چند روز وزارت اطلاعات بیچاره و بدبخت اعلام کرد که به کشف بزرگی دست یافته است و عامل عملیات را پیشین را شناسائی کرده است !!!!

واقعا که به این درک اطلاعاتی و کشف بزرگ باید تبریک گفت که پس از اطلاعیه جنبش و دادن نام عامل عملیات می گویند کشف کرده اند .

بیچاره ها و بدبخت ها این عملیات چنان شما را در هم شکست که فکر هم نمی کردید و شما اصلا فکر اینجایش را نکرده بودید و اگر شما واقعا چیزی می دانستید قبل از اجرای عملیات باید توسط کانالهای اطلاعاتی بدان می رسیدید اما نظام اطلاعاتی و امنیتی شما چنان ضعیف است که برای مردم ضعف و بیچارگی و بدبختی و زبونی شما قابل تصور نیست.

شما فقط با تبلیغات خود را مقتدر معرفی کرده اید اما حقیقت چیزی دیگر را ثابت کرد و نشان داد که حتی شما ضعیف تر از آن هستید که مبارزان تصور می کردند و چنان از هم پاشیدید که خود نمی دانید چه کار کنید.

این آغاز کار است و خواهید دید که چگونه تکه پارهایتان در شهر زاهدان و سراوان و چابهار و ایرانشر ریخته باشند و جز گریه چیزی نصیب بازماندگان نشود پس چه بهتر که بلوچستان را وداع گفته و بروید تا دیر نشده است.

شما با ماشین تبلیغاتی خود چنان تبلیغ کرده اید که مردم فرک می کنند واقعا شما قدرت دارید اما حقیقت با عملیات استشهادی پیشین روشن شد و الان ملت بلوچ هستند که احساس قدرت می کنند.

قدرت شما بیچاره ها این است که بعد از اینکه جنبش نام شهید را داد شما اعلام کنید که ما کشف کردیم که چه کسی این عملیات را انجام داده است ،مردم می گویند این که کشف نشد خود جندالله نام مجری عملیات را داده است و حتی الان تصویرش را هم داد و شاید وزارت اطلاعات الان اعلام کند که ما چیز تازه ای کشف کرده ایم و آن عکس عامل عملیات استشهادی پیشین می باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

حرکتی انفجاری در پیشین بلوچستان



چند روز پیش انفجار بمب در پیشین بلوچستان، باعث کشته شدن شماری از مقامات و فرماندهان ارشد سپاه پاسداران همچون شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، سردار محمدزاده فرمانده سپاه سلمان بلوچستان، سردار علویان فرمانده تیپ دوم امام زمان کرمان به همراه پاسدارانی از این تیپ با نامهای پاسدار محمد هادی سلیمانی، پاسدار خسرو شمس الدینی و سرگرد پاسدار هوشنگ کریمی همچنین پاسدار روح الله نوزاد، سردار اسدی معاون روابط عمومی تبلیغات سپاه قدس فرماندهان سپاه ایرانشهر و سرباز و تعداد زیادی از عوامل سپاه، شد.
این انفجار که توسط جوانی از اعضای جنبش مقاومت مردمی ایران انجام شد گذشته از آن که یک انفجار تخریبی و مرگبار بود باعث شد که تقریبا همه رسانه های جهان نام بلوچستان را در فهرست خبرهای نخست و مهم خود قرار دهند.
انفجار زمانی بوقوع پیوست که نه تنها محل برگزاری جلسه فرماندهان سپاه بلکه راههای منتهی به بخش پیشین بشدت کنترل می شد، ضعف مسئولان زابلی بلوچستان در جریان این حادثه کاملا مشهود است اما جمهوری اسلامی که با هزینه چندین ملیاردی نتوانسته است امنیت ماموران و مسئولین خود را حفظ کند با توسل به دروغ سعی میکند از خود را مدافع انچه که آنها را شهروند می نامد معرفی کند.
حادثه سرباز چنان ضربه مهلکی به جمهوری وارد کرد که بسیار از کشورهایی که تا چند وقت گذشتهشپاه پاسداران را یک سازمانی تروریستی می نامیدند مجبور شدند در مواردی با جمهوری اسلامی ابرازهمدردی کنند.
جنبش مقاومت مردمی ایران تنها ساعاتی پس از انفجار با انتشار اطلاعیه ای مسئولیت این عملیات را بر عهده گرفت، و عامل انفجار را عبدالواحد سراوانی عنوان کرد اما جالب اینجاست که معاون سیاسی امنیتی بلوچستان پس از چندین روز اعلام کرد که عامل انفجار را شناسائی کرده است .
اما جمهوری اسلامی که ظاهر و باطنی 180 درجه ای دارد از همان سیاست شکست خورده قبلی یعنی سیاست سرکوب سخن میگوید باید منتظر ماند و عواقب این جنگ را به نظاره نشست.


رژيم وحشتزده آخوندی


رژيم جهل و جنايت آخوندی تهران چنان از مبارزات حق طلبانه مردم بلوچ و سرمچاران پيشتازش به هراس افتاده که با تمام قوا به دست و پای حکام اسلام آباد افتاده اند تا چاره ای برای سرکوب جنبش همه گير مردم بلوچستان پيدا کنند. وحشت و نگرانی سردمداران مافيايی رژيم از اوجگيری مبارزات طولانی و تاريخی مردم بلوچستان، نمايان است.

خبر ذيل را به نقل از خبرگزاری دولتی ايسنا بخوانيد و خود نتيجه گيری کنيد