۱۳۸۸ آذر ۲, دوشنبه

آن مردان تنها کیستند؟


آن مردان تنها کیستند؟

تقدیم به دلاوران جنبش مقاومت (جندالله)

آنان که اینگونه عاشقانه دل در گرو رهائی وادی عشاق نهادند و با خون خویش اینگونه بی پروا درخت آزادی را سیراب میکنند و اینگونه با شهامت به صف ضحاکان زمان تاخته تا دست ناپاکشان را از پیکره پاک بلوچستان بریده و به این وادیه نشینان عاشق اجازت عشق بازی با خاکشان را تقدیم کنند.

آنان که اینبار با خورشیدی تابان آمده اند تا سایه پلید دژخیمان را از ظلمت خاکشان بزدایند.

آری آنان آخرین امید بلوچستانند ،آخرین اتحاد و آخرین مبارزین که از پیکره همین خاک برخاسته اند و همه چیزشان را فدای دین،شرف،و ملتشان کرده اند و جانشان را بر کف دست گذاشته و منتظر گلوله های دشمنند،چرا که مردن برای سرزمینشان افتخارشان است و بدین خاطر است که از وجود تک تکشان پیکره یک لشکر به لرزه می افتد و با صدای الله اکبرشان سوی رگبار دشمن که همه چیزش را به شیطان فروخته آسمان را نشان میرود.

آری ،آنان لشکر حقند که این بار تنها برای آزادی سرزمینشان گرد هم آمده اند و با رشادتهایشان پیام امید و رهائی از چنگال این مستکبران را نه تنها به بلوچستان بلکه بر جای جای ایران به ارمغان آورده اند.

خدای یار و یاورتان باد دلاوران

یارمحمدزهی _خاش

۲ نظر:

ناشناس گفت...

مصاحبه با شيخ الاسلام مولانا عبدالحمید در پی سفر اخیر ایشان به تهران و قم

سنی آنلاین: در پی سفر اخیر شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان به تهران و قم - به همراه جمعی از علمای طراز اول استان اعم از مدیران مدارس دینی و ائمه جمعه که در برخی دیدارها علمایی از دیگر مناطق سنی نشین نیز حضور داشتند - و دیدار با برخی مراجع و مسئولین کشور، گفتگویی را با ايشان انجام دادیم. این گفتگو به بخشهای سانسور شده و گفته نشده دیدارهای ایشان اشاراتی دارد که در رسانه ها به آن پرداخته نشده است، و حتی برخی سایتهای تندرو از آن به عنوان سفری ناکام یاد کرده و مطالب آنرا بصورت یکطرفه و وارونه جلوه دادند.....


http://sunni-online.blogspot.com/2009/11/blog-post_24.html

ناشناس گفت...

بنام خدا
با سلام و درود بر محمد رسول الله و خاندان و اصحاب پاک ایشان
عرض خسته نباشید و دست مریزا بر دوست عزیز جناب اقای بلوچزهی از خاش
امیدوارم که در پناه حق کامروابوده و مطالب خواندنی و حماسی خودت همچنان ماهارا بهره مند بسازید . قطعا وجود مبارزانی مثل شما باعث دلگرمی و ارامش روح پاک شهدای سرزمین بلوچستان بوده و هست .
ضمنا قابل ذکر و یاداوری محضر مبارک مدیریت محترم سایت تفتان دارم که سایت شما در ایران فیلتر شده گرچه که دوستداران شما از طریق فیلترشکنها استفاده کرده و میتوانند از سایت شما بهره مند گردند . لذا بر حسب وظیفه فیلتر شدن سایت را به اطلاع شما رساندم .
زنده باد ازادی و درود بر ملت شریف بلوچستان کبیر
محمد از مکران