۱۳۸۸ بهمن ۷, چهارشنبه

علی محمد بيگانه يک دروغ خوشه ای تحويل داد.


استاندار بيگانگان در بلوچستان و مهمان ناخوانده آقای علی محمد بيگانه اين بار يک دروغ خوشه ای تحويل داد و از افتتاح ۷۶۱ طرح و پروژه ملی ، استانی، عمرانی، کشاورزی و ... " در دهه فجر" خبر داد. وی از " ۴۸۶ طرح و پروژه استانی و۲۷۵پروژه‌هاي ملي" گفت ولی به خودش زحمت نداد تا بجز کارخانه سيمان زابل وآب بند خاکی سرادان در پهـــره چند طرح ديگر را برای درست جلوه دادن دروغ بزرگش بيان کند
. آقای بيگانه در حالی از اين همه طرح اشتغالزايی ، عمرانی و ... وراجی می کند که هفته گذشته مولانا عبدالحميد اسمـالــزهی از بلندگوها اعلام کرد که وضعيت اشتغال بلوچها در بلوچستان ۴۰ــ۳۰ سال پيش بمراتب بهتر از حالا بود.. البته مردم بلوچ مدتها قبل از مولوی صاحب به اين واقعيت و دروغهای ريز و درشت بيگانگان پی برده اند.

هم اکنون فقط آقای علی محمد بيگانه احتمالا بدليل ابتلا به جنون قدرت و عقب ماندگی ذهنی نمی داند که همه بلوچها می دانند که علاوه بر آنکه وی مهمانی ناخوانده است "خالی بند" نيز تشريف دارند! با " خالی بندی" اشغالگران فارس نمی شود کاری کرد چون يکی از خصوصيات ويژه فرهنگی شان است. پس بهترين آلترناتيو برای ما و نسلهای آينده ما اين است که از شــرّ وجود ابليسی و حضور ناپاک شان دربلوچستان، خلاص شويم..

هیچ نظری موجود نیست: