۱۳۸۸ دی ۲۴, پنجشنبه

دروغگويی نامحدود استاندار بيگانگان


استاندار بيگانگان علی محمد آزاد که در دروغگويی به شيوه ای طلبکارانه از دهمرده جنايتکارهم سبقت گرفته بازهم دروغی بزرگ تحويل داد. وی در نشست گروهی بنام " گروه اشتغال" در استانداری دزآپ (زاهدان) از " بهره برداري از 13 هزار و 664 طرح، با 439 ميليارد ريال تسهيلات، 23 هزار و 841 شغل در سيستان و بلوچستان" سخن گفت.
اين بيگانه فاشيست که با غروری جاهلانه ادعا کرد که طرحهای خيالی اش در حال بهره برداری است يک مورد مشخص را در اين زمينه بيان نکرد.
.لابد منظور علی محمد دروغگو، هزاران طرح اشتغال خيالی است که زابليهای زياده خواه چون شهرکيها، کيخاها؛ شهرياری ها و نوراها با پول آنها دراستانهای شمالی و تهران ويلاهای چند صد ميليونی و املاک خريده اند و در آرشيو جعليات شان در استانداری هزاران سند جعلی از احداث کارخانه، اسم جعلی هزاران کارگرو محل های کار خيالی را بايگانی کرده اند.اين استاندار بيگانه وضد بلوچ بخوبی ازقضيه املاک و ويلاهای چند صد ميليونی زابليها در خارج از بلوچستان خبر دارد و بر جعلی بودن طرحهايش نيز واقف است اما به دليل سياستهای بلوچ ستيزانه و ماهيت ضد انسانی فاشيستهای فارس و بخاطرمنافع شخصی خودش دروغگويی نامحدود و عوامفريبی را همچنان ادامه می دهد

هیچ نظری موجود نیست: