۱۳۸۸ مهر ۱۶, پنجشنبه

مولانا عبدالحمید در دیدار با سران طوایف:اتحاد و همبستگی خود را حفظ کنید


به گزارش آژانس خبری تفتان از زاهدان مولانا عبدالحمید رهبر مذهبی اهلسنت ایران و امام جمعه اهلسنت زاهدان و مدیر دارالعلوم زاهدان در دیدار با سران طوایف و معتمدان ملت بلوچ نسبت به ایجاد اختلاف هشدار داد و از بزرگان خواست مواظب باشند آله دست اختلاف انگیزان قرار نگیرند.

مولانا عبدالحمید در این جلسه همایشهائی را که توسط برخی نهادهای نظامی و امنیتی برگزار می شوند مورد انتقاد قرار داد و گفت این همایشها فقط در راستای اختلاف اندازی بین اقوام و قبائل بلوچ برگزار می شوند و هیچ سودی ندارند و مسلح نمودن اقوام آنها را در برابر هم قرار می دهد و موجب اختلاف می شود و باید سران طوایف هوشیار باشند.

مولانا عبدالحمید افزود :اگر دولت واقعا به ملت بلوچ و سرداران بلوچ بها می دهد باید به جای دادن اسلحه اداره بلوچستان را به فرزندان آنها بدهد و مثل قبل از انقلاب استانداری وفرمانداری و فرماندهی نظامی و .. را به فرزندان ملت بلوچ بدهد و با دادن دو قطعه اسلحه بزرگان قوم را نفریبد.

مولانا عبدالحمید خطاب به سران طوایف گفت : حوشحالید که دست بچه هایتان تفنگ داده اند گفته اند می توانند راه را ببندند و بازرسی کنند؟ آیا به این هم می گویند اختیار و این چیزها افتخاری دارد؟ با این طور کارها شما را مسخره می کنند و فریب می دهند لذا مواظب باشید.

این اظهارات شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید در حالی انجام می گیرد که طی روزهای گذشته سپاه و سلیمانی و استاندار تلاشهای فراوانی کرده اند که باز نظام سرداری را به بلوچستان برگردانند و سپاه و سلیمانی و استاندار کاملا در برابر مولانا عبدالحمید قرار گرفته اند و فکر می کنند که با علم کردن افرادی چون بشیر احمد ریگی و چند سردار خود فروخته دیگر از محبوبیت شیخ الاسلام بکاهند و سران طوایف را در برابر مولانا قرار دهند اما این بیچاره ها نمی دانند که مردم به اندازه پشیزی هم برای سرداران خود فروخته ارزش قائل نیستند.

نظامی که دم از بین بردن طایفه گری و نظامی سرداری می زد امروز برای نجات خود دست به دامان همان سرداران شده و التماس می کند که به دادش برسند و سرداران باید مواظب باشند در صورتیکه از ملت جدا شدند و به دین و سرزمین خیانت کردند راهشان هلاکت و نابودی است و فرزندان سلحشور این ملت دیگر به خائنان رحم نخواهند کرد.

۱ نظر:

عمر فاروق گفت...

با درود و سلام به محضر شما بزرگوران.
و بعد: ببینید من به این موضوع عقیده و اعتقاد خاص و کامل دارم که هر کس باید عقاید شخصی مستقل و آزاد خود را داشته باشد و اگر امروز این فرد به شما مولانا عبدالحمید باشد اما در نزد من وی یک دجال بیش نیست خوب شاید شما به این فرد اعتقاد داشته باشید اما من باز هم می گویم که اگر واقعا این فرد مسلمان بود باید زمانیکه مسجد جامع امام ابو حنیفه در اعظم آباد زابل به شهادت رسید و شهید شد و همچنین مصاحف قرآنی که توسط دژخیمان ولایت فقیه به داخل چاه های فاضلاب انداخته شدند باید این فرد عکس العمل نشان می داد که هر گز این کار رو نکرد.
خوب به هر حال دلیل من برای رد این فرد همین موردی بود که نوشتم اکنون قضاوت با خود شما و اگر باز هم این دجال نزد شما مولانا عبدالحمید است خوب باشد.
x_boy751@yahoo.com