۱۳۸۸ مهر ۱۶, پنجشنبه

نامه اى از دختر بلوچستان محضر رهبر جنبش مقاومت جندالله


٭بسم الله الرحمن الرحيم٭
نامه اى از دختر بلوچستان..

با درود و سلام خدمت رهبر دلير جنبش و دلاور مرد سرزمين بلوچستان سردار و شير مرد بلوچستان امیر عبدالمالک ریگی بلوچ حفظه الله

ای مهربان و ناجی مردم بلوچستان انشاءالله که همیشه سلامت و پیروز وسربلند باشید شما و امثال شما باعث افتخار و سربلندی ملت شریف و غیور بلوچستان هستید..
درود بر غیرتت که رودروی این بی غیرتان از خدا بی خبر ایستاده ی درود بر شرفت فرزند خاک مقدس بلوچستان.. با تمام توان و همت با شماييم برادران غيورسرزمین پاک بلوچستان..

برادران عزیز و هموطنان آزاده خواه بلوچستان، ما بلوچ های خارج ازسرزمین مقدس بلوچستان با تمام توان بدون ذره اي ترديد نسبت به پيروزي بر جهل و جور و فساد با شماييم.

همگام با شما، همدل با شما، همسوي با شما، يار و ياورتانيم.

هر كاري كه بتوانيم بي هيچ منتي آماده انجام هستيم. فرياد آزادي خواهي و تظلم ملت شريف وغيور بلوچستان را با تمام قوا به گوش جهانيان مي رسانيم و تا حصول نتيجه و احقاق حقوق ملت شريف وغيور بلوچستان از پا نمي ايستيم.

خسته و نااميد نمي شويم و تا در هم كوبيدن مظاهر كبر و غرور در كنارتان هستيم.

بلوچستان مال ماست و احدي حق مصادره اين خاك مقدس را ندارد. ديري نخواهد پاييد كه دوباره آفتاب زندگي بر اين پهن دشت اسلامى تابيدن را تجربه خواهد نمود و بساط جهل و بيداد در مهد آزادگي و فضيلت بر چيده خواهد شد.

آن روز به زودي فرا مي رسد كه در بلوچستان ما، اعتراض را با ساطور پاسخ نخواهند داد، دگر انديشيدن را گناه نمي شمارند و مستوجب عقوبت نمي دانند.

آيينت را به جاي صلاحيتت بررسي نمي كنند.

فرياد بيدادخواهيت از جابران، فريادرسي دارد. به انسانيتت ارج مي نهند نه به ديانتت.

آدمها نه به ميزان آنچه كه از ديگران ستاندند، بلكه به مقدار آنچه كه به ديگران رساندند ارزيابي مي شوند. و با تمام وجود به بلوچی بودن مان افتخار مي كنيم.

زنده و جاويد باد فرزندان خاک پاک و مقدس بلوچستان.

پاینده باد دلاور مرد و رهبر سرزمين بلوچستان "سردار امیر عبدالمالک ریگی بلوچ" { رهبر جندالله_حفظه الله} و گروه جندالله..

تا نفس در جان داريم دعاگوی شما هستیم..


***

دختربلوچستان...

هیچ نظری موجود نیست: