۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

بنياد مسکن فارس" دزد و کلاهبردار از آب در آمد."


به خير زير به نقل از ايسنا توجه کنيد و خودتان قضاوت کنيد.


"
فرماندار نيكشهر در جلسه شوراي اداري بخش لاشار اين شهرستان با تاكيد بر اطلاع رساني بيشتر از خدمات دولت توسط شوراهاي اسلامي به مردم گفت: با توجه به عمق محروميت بالا نمي توان در مدت كوتاه مشكلات را حل كرد بلكه براي انجام اين كارها به زمان نياز است.

چاكرزهي افزود: قرار گرفتن نيكشهر و بخش لاشار در محور ترانزيت چابهار ـ ميلك و راه آهن اين شهر و بخش را از بن بست خارج مي كند.

وي اظهار داشت: در طول دولت نهم و ابتداي دولت دهم اعتبارات كلاني براي عمران و آباداني اين شهرستان اختصاص پيدا كرده است كه سهم بخش لاشار از كل اعتبارات 20 درصد بوده است.

فرماندار نيكشهر همچنين با تاكيد بر اتمام پروژه نيمه تمام خواستار جذب اعتبارات و هزينه به موقع آنها شد.

وي با بيان اينكه در تمامي موارد مختلف كارهاي بزرگي صورت گرفته است افزود: كپرزدايي، احداث بيمارستان 64 تختخوابي، ورزشگاه 2000 نفري، جاده ترانزيت، اتصال بخش فنوج به كرمان، اتصال بخش بنت به زر آباد و هرمزگان و پروژه هاي بزرگ پست 230 كيلو ولت برق را ازجمله كارهاي بزرگ دولت نهم و دهم عنوان كرد كه در اين شهرستان اجرا و يا درحال اتمام است.

وي هدف از برگزاري جلسه در مركز بخش لاشار را آشنايي بيشتر مسئولان با مشكلات مردم و شنيدن مشكلات رو در رو و حل بهتر آنها عنوان كرد.

بلوچزهي رئيس شوراي اسلامي بلوچستان نيز با انتقاد از عملكرد ستاد بنياد مسكن استان فارس كه مجري 4000 واحد مسكوني در بخشهاي بنت فنوج و لاشار بوده است گفت: متاسفانه اين بنياد تاكنون منازل را كامل تكميل نكرده و به مردم تحويل نداده و به تعهدات خود عمل نكرده است و اكنون نيز از محل شهرستان خارج شده و بدون توجه به مسائل و مشكلات مردم در اين سرماي هوا مردم و متقاضيان
را سرگردان كرده است."
http://sb.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=578

هیچ نظری موجود نیست: