۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

محروميت درسيستان و بلوچستان" ارمغان اشغالگران فارس است."


فرمانده سپاه مافيايی پاسداران عليرضا عظيمي جاهد، ازانعقاد قراردادی بنام " قرارداد محروميت زدايی درسيستان و بلوچستان " با ميلياردرهای غارتگر "قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء" خبر داد.

غارتگرانی چون پاسدار جاهد زرپرست و تمام اشغالگران فارس می دانند که:"محروميت درسيستان و بلوچستان" ارمغان هشتاد و يک ساله ايست که اشغالگران فارس برای مردم بلوچ آورده اند.

بلوچستان سرزمينی غنی است با منابع و معادن خدادادی که بيرحمانه غارت می شود.

اشغال بلوچستان و ارگانهايی مانند سپاه مافيايی پاسداران از بزرگترين عوامل محروميت ما در بلوچستان هستند. ادامه غارت و چپاول سرزمين ما را مکارانه "محروميت زدايی" می نامند.

مؤثر ترين راه محروميت زدايی در بلوچستان خروج اشغالگران فارس منجمله پاسداران سودپرست و زرپرست از وطنمان( بلوچستان) است.

اگراشغالگران فارس و پاسداران ضد بلوچ دست از غارت معادن بلوچستان مانند طلا، مس، آهن، آهک، کروميت، سنگ لاشه، گرانيت و ... دست بردارند،اگر در آمد حاصل ازصيد ماهی و ميگوی بلوچستان و محصولات کشاورزی و فرآورده های دامی به جيبهای گشاد فارسها سرازير نشوند، اگر سرکردگان سپاه مافيايی دستهايشان را از جيبهای مردم در آورند آنگاه محروميت از سرزمين غنی بلوچستان برای هميشه محو خواهد گشت.

بنابر اين ارگانهای زرپرست و زورگوی دولتی در بلوچستان خود باعث و بانی محروميت ما از دارايی ها و سرمايه های ملی مان هستند.

هشتاد و يک سال است که بلوچستان غربی در اشغال فارسهاست و بطور مداوم غارت شده و حالا پاسداران مافيايی درراس ارگانهای دولتی در بلوچستان هستند وسرکردگی غارتگران فارس را بر عهده دارند تا خاک زرين بلوچستان را با توبره به يزد و کاشان ببرند


جوپاگ

هیچ نظری موجود نیست: