۱۳۸۸ آذر ۲۹, یکشنبه

عبدالملك الحوثي " رهبر تروريستهاى الحوثي زخمي شد


سنى نيوز: پايگاه اينترنتي "26 سپتامبر نت " وابسته به وزارت دفاع يمن امروز اعلان كرد كه "عبدالملك الحوثي " رهبر تروريستهاى الحوثي به شدت زخمي شده و داماد وي رهبري را برعهده گرفته است.
به گزارش خبرگزاري فرانسه، اين پايگاه اينترنتي به نقل از منابعي در صعده مدعي شد: اقدام نيروهاي دولتي در گلوله‌باران پناهگاههاي الحوثي در استان "صعده " در شمال يمن، عبدالملك الحوثي و تعدادي از رهبران الحوثي در منطقه "مطره " را مجبور كرد كه آنجا را ترك كرده و به منطقه ديگري، احتمالا "حيدان " منتقل شوند.
پايگاه اينترنتي "26 سپتامبر نت " می گوید: رهبر تروريستهاي الحوثي درحال حاضر بعد از نجات از مرگ، به شدت زخمي شده و اين امر باعث شد تا مسئوليت رهبري را به "يوسف المداني " داماد خود محول كند.
اين پايگاه همچنين می گوید: نيروهاي الحوثي بعد از ضربات سنگيني كه بويژه در مناطق "مطره " و "ضحيان " دريافت كردند، دچار هرج و مرج و فروپاشي شده اند و در اين ضربات سنگين مقرهاي فرماندهي، انبارهاي سلاح، ذخاير غذايي، سوخت و كارگاه توليد مين و مواد منفجره در اين دو منطقه منهدم شد.
برپايه اين گزارش، برخي منابع قبيله‌اي يمن در گفت‌وگو با خبرگزاري فرانسه مدعي شدند كه عبدالملك الحوثي تقريبا دو هفته پيش زخمي و به حيدان منتقل شده است.
منطقه حيدان منطقه‌اي حياتي براي جنبش الحوثي به شمار مي‌رود كه نزديكترين منطقه به دريا است و در فاصله 60 كيلومتري ساحل شمال غربي يمن واقع است.

هیچ نظری موجود نیست: