۱۳۸۸ آذر ۱۱, چهارشنبه

رئيس كل دادگستري سيستان و بلوچستان : اعدام عبدالحميد ريگي به تعويق افتاد


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از ايسنا : رئيس كل دادگستري سيستان و بلوچستان گفت: با توجه به مستندات و اعترافاتي كه از عبدالحميد ريگي به دست آمده، مصالح نظام و كشور ايجاب مي‌كند كه براي كشف حقايق و روشنگري، وي زنده بماند بنابراين اعدام اين شخص به تعويق افتاده است.
آقای ابراهیم حمیدی تا چند روز قبل می گفت ما اعدام می کنیم الان چه شده است که ترس وجودشان را فراگرفته است و خوب می دانند که پس از شوشتری نوبت دیگران است و باید منتظر تکه پاره شدن باشند.
امروز جنبش مقاومت جندالله قدرتی انکار ناپذیر شده است و رژیم را توان رویاروئی و مقابله با جنبش نیست و باید شکست خود را پذیرفته و از بلوچستان عقب نشینی کنند.
حمیدی در مورد همکاری دولت پاکستان گفت :تاكنون اقدامات و رايزني‌هايي انجام شده و قول همكاري مطلوب را به ما داده‌اند و منتظر عملكرد دولت پاكستان هستيم.
ایران و پاکستان هر دو جانیان در حق ملت بلوچ هستند و اگر چیزی از دست دولت جانی پاکستان بر می آمد انجام می داد همانگونه که در مورد عبدالحمید ریگی مرتکب جنایت شد و وی را به ایران تحویل داد اما دولت پاکستان و ایران هر دو در برابر ملت بلوچ ضعیف و ناتوانند و راهی جز شکست ندارند.

هیچ نظری موجود نیست: