۱۳۸۸ آذر ۱۴, شنبه

اطلاعیه جنبش مقاومت جندالله خطاب به بسیجیان و سرداران و ملاهای مزدور


بسم الواحد القهار

بدینوسیله جنبش مقاومت جندالله به بسیجیان و سرداران و ملاهای مزدور و خائن هشدار می دهد که دست از همراهی و همکاری با سپاه پاسداران بردارند و به آغوش مردم بازگردند و خیانت به دین و سرزمین و مردم را ترک کنند در غیر این صورت هرگز به آنان رحم نخواهد شد و در خشم انقلابی فرزندان ایمان و حماسه بلوچستان تکه پاره خواهند شد.

جنبش به مزدورانی همچون بشیر احمد ریگی و پشنگ ریگی و ملا نذیر احمد سلامی و ملا کریمزائی و ساداتی و دیگر سرداران و ملاهائی که دین و ناموس و سرزمین و مردم و آخرت خود را از ترس رژیم و یا در قبال چند تومان فروخته اند هشدار می دهد که به آغوش ملت بازگردند ورنه منتظر حملات جنبش باشند و بدانند که اعضای جنبش در خانواده این افراد موجود می باشند و نیازی به فرستادن افراد نیست بلکه فقط کافی است دستور صادر گردد تا عملیات اجرا گردد.

جنبش مقاومت همچنین به بلوچهائی که به استخدام بسیج در آمده اند و پیشاپیش نیروهای سپاه حرکت می کنند همانگونه که چند روز پیش در کوههای بلوچستان و کرمان این اتفاق افتاد ، هشدار می دهد بسیج را ترک کنند و بدانند که جز مرگ و هلاکت و بربادی چیزی دیگر در انتظارشان نیست و به زودی چنگال قدرتمند مقاومت گلوی بسیجیان را خواهد فشرد و به هیچ بسیجی رحم نخواهد شد و به بدترین صورت نابود خواهند شد.

امروز بلوچستان به اوج بیداری رسیده است و این بیداری رو به فزونی است و خائنان و بسیجیان و سرداران و ملاهای مزدور جایگاه خود را از دست داده اند و مردم بلوچستان با انگشت به سوی خائنان اشاره می کنند و آنان را دین فروش و ناموس فروش می خوانند و دیگر مزدوری و خیانت نمی تواند موجب عزت حتی پوشالی شود لذا چه بهتر که نام خود را از لیست خیانت در آورده و توبه کنند همانگونه که بسیاری از ملاها و سردارها توبه کرده اند و گوشه نشینی را برگزیده اند.

جا دارد سرداران دین فروش از ننگ و شرم بمیرند که به خاطر 100 هزار تومان جنایتکاران سپاه که کمر برای نابودی بلوچستان بسته اند را همراهی می کنند و جا دارد بشیراحمد ها از ننگ بمیرند که یک سرباز براحتی او و همراهانش را مورد اهانت قرار می دهد اما باز هم به مزدوری ادامه می دهند ، واقعا از شرم و ننگ باید بمیرند که بلوچستان را به چه قیمت ارزانی به متجاوزان فارس و شیعه ارزانی می کنند.

تاریخ این سرزمین این مزدوران را به یاد خواهد داشت و فرزندان بلوچستان نام این مزدوران و خائنان را به عنوان رمز خیانت به یاد خواهند داشت و زود است که حکومت بیگانگان شیعه از سرزمین بلوچستان زدوده شود و حکومت ملت بلوچ تشکیل گردد و آنگاه این مزدوران چه پاسخی خواهند داشت.

بلوچستان از آن خمینی و خامنه ای و پهلوی و پدرشان نبوده است که پشنگ ریگی در مجلس با بی شرمی شعار می دهد (تا خون در رگ ماست هدیه به رهبر ماست) زهی شرم ، بلوچستان از آن ملت بلوچ است و ملت بلوچ رهبر بلوچستان هستند نه جنایتکاران پستی همچون خمینی و خامنه ای و ...که در تاریخ خود جز جنایت و تجاوز و تعدی و ظلم و ستم چیزی دیگر برای ملت بلوچ ندارند.

جنبش مقاومت دیگر به هیچ خائن و مزدوری رحم نخواهد کرد و مزدوران خوب بدانند که از بین بردن آنها مانند آب خوردن است پس بهتر است که بازگردند و دنیا و آخرت خود را تباه و برباد نکنند.

جنبش مقاومت مردمی جندالله

۱ نظر:

ناشناس گفت...

In badbakhta az gorosnagi in karhara mikonand na az gomrahi. safari ke balochestan dashtam motavajeye in mozoo shodam. shoma be jaye tahdid ba anha komake mali bokonid anha ham ba in dolat mijangand