۱۳۸۸ بهمن ۱۳, سه‌شنبه

اوجگيری ِ فرکانسِ ِ دروغپردازی ِاشغالگران فارس


در بهمن ماه هرسال فرکانس دروغپردازی اشغالگران فارس دربلوچستان به اوج خود می رسد. از افتتاح طرحها و پروژه های مسکن، خدمات شهری، اشتغالزايی، صنعتی وعمرانی گرفته تا تظاهرات شبانه روزی به حمايت ازحکومت در "دهه فجر" از موارد دروغپردازی و تبليغی هستند که سپاه مافيايی و اطلاعات با بکارگيری بلندگوهای دولتی چون صدا سيمای ابليسی، ايرنا، ايسنا و خبرگزاری شونيستهای فارس تحويل مردم می دهند .
پروژه ها و طرحهای عمرانی که به ادعای سپاه مافيايی، کميته امـداد، جهاد کشاورزی، استانداری و فرمانداريهای رژيم در بلوچستان فقط در"دهه فجر"امسال به بهره برداری خواهند رسيد، در جدول زير آورده شده اند تا بزرگی دروغ اشغالگران درمورد "عمران و آبادانی" بهتر نشان داده شــود.
!طرحها و پروژه هايی که به ادعای اشغالگران در" دهه فجر" دربلوچستان به بهره برداری خواهند رسيد

منابع

دروغ پراکنی

محل بهره برداری

ارزش

تعداد و نوع طرح

خبرگزاری فارس

کنرک

۴۱۴ ميليارد و ۲۵۸ميليون و ۳۶ هزار ريال

۲۴۰پروژه

عمرانی وخدمات شهری

ايرنا

دزآپ

(زاهدان)

۹۲۶ ميليارد ريال

۱۱۰طرح و پروژه عمرانی

ايرنا

سب و سوران

اعلام نشده است.

۴۸طرح و پروژه عمرانی

ايرنا

پهره

(ايرانشهر)

اعلام نشده است.

۳۵۰طرح و پروژه عمرانی

خبرگزاری فارس

واش

(خاش)

۱۴۷ميليارد و ۹۳۹ ميليون ريال

۲۳۳طرح و پروژه عمرانی

ايرنا و ايسنا

دلگان

۸۲۰ميليون ريال

۲۰پروژه عمرانی

خبرگزاری فارس

ايرنا

سرباز

۷ميليار و۸۶۰ ميليون و۶۷ هزارو ۳۴۷تومـان

۱۲۲طرح و پروژه عمرانی

خبرگزاری فارس

شستـون

(سراوان)

اعلام نشده است.

۱۲۰طرح و پروژه عمرانی

ايرنا

سرتاسر استان

۴۴ميليارد و ۷۰۰ ميليون ريال

۱۶طرح عمرانی و مسکن

ايرنا

گـِـه ( نيک شهر

۱۷۶ميليارد ريال

۴۴۵

طرح و پروژه عمرانی

ايرنا

دزآپ ءِ شهـــر

۸۴ميليارد و ۷۵۰ ميليون ريال

۱۰۰طرح عمرانی

و خدمات شهری

ايسنا

جاسک و حومه

۱۳۲ميليارد و ۵۷۰ميليون ريال

۱۷۸طرح و پروژه عمرانی

خبرگزاری فارس

شهرستانهای استان

۱۴ميليارد ريال

۳۰۷طرح اشتغالزايی شامل واحدهای توليدی، صنعتی، دامداری، كشاورزی و گلخانه‌ای

خبرگزاری فارس

شهرستانهای استان

۵۵ميليارد ريال

۶۹۹واحد مسکونی برای مددجويان

ايرنا و ايسنا

شهرستان زهک و حومه

۲۳ميليارد و ۳۶۰ميليون ريال

۱۶۱پروژه و طرح کشاورزی و راهسازی

ايرنا و ايسنا

دلگان و جلگه چاه هاشم

۱۰۵ميليارد و ۱۷۰ميليون ريال

۴۸طرح عمرانی فرهنگی و خدماتی

ايرنا و ايسنا

دلگان

۹ميليارد و ۷۵۰ميليون ريال

۷طرح نوسازی مدارس

خبرگزاری فارس

مناطق روستايي و عشايری سيستان و بلوچستان

اعلام نشده است

۲۸۵پروژه عمراني، كشاورزی و فرهنگي در مناطق روستايی و عشايری

ايرنا

مناطق روستايی شهرستان های

سرباز، پهره ، دلگان،

دزآپ،

گـِـه ،چبهار و کنرک

۱۵۰ميليارد ريال

۲۱طرح راهسازی

ايرنا

واش (خاش) و حومه

۱۶۸ميليارد

و

۵۶۰ميليون ريال

۱۷۵طرح راهسازی و خدمات شهری

ايرنا

خبرگزاری فارس

زابـل

۱۱۳ميليارد و ۱۶۹ميليون ريال

۳۶طرح فرهنگي، بهداشتی و صنعتی

ايرنا

نوک آباد در واش

۴۰

ميليارد ريال

۶۳طرح عمرانی،

آموزشي، خدماتی و کشاورزی

ايسنا

مناطق روستايي و عشايری

۴۵۳ميليارد ريال

۳۶۴طرح روستايی و عشايری

ايرنا

کميته امداد

سرتاسر استان

۱۴ميليارد و ۸۷۴ميليون ريال

۳۰۷طرح اشتغالزايی

ايرنا

خبرگزاری فارس

ميرجاوه ، دزآپ، زابل، كنرك، چهبار، كامبوزيا، واش، پهره شستـون

۱۵۹ميليارد ريال

۴۳واحد توليدی

ايرنا

در فرودگاه دزآپ

چهار ميليارد وصد ميليون ريال

دو طرح عمرانی

ايرنا

دزآپ، زابل، كنرك، چهبار، گـِـه، واش، پهره و شستـون

۶۷ميليارد و ۵۶۱ميليون ريال

۳۷طرح بهداشتی و درمانی

ايرنا

خبرگزاری فارس

چهبار، پلان و دشتياری

۲۱۲ميليارد و ۶۸۵ميليون ريال

۸۷طرح عمرانی

ايرنا

خبرگزاری فارس

دزآپ، زابل، كنرك، چهبار، گـِـه، واش، پهره و شستـون

۲۰۶ميليارد ريال

۹۹طرح نوسازی مدارس

ايسنا

زابل و چهبار

هشت ميليارد و هشتصد و هشتاد ميليون ( ۸۸۸۰۰۰۰۰۰۰) ريال

۳طرح حمل و نقل

ايرنا

مناطق عشايری

۷ميليارد و ۵۲۸ميليون ريال

۱۳طرح عمرانی و خدماتی

ايرنا

خبرگزاری فارس

دوست محمد - هيرمند

هشتـاد ميليارد

(۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ) ريال

۳۱۰پروژه عمرانی

دستگاههای دروغ پراکنی رژيم فاشيستی تهران وعوامل جنايتکارش دربلوچستان در طول ۱۲ روز اعلام کردند که بـيــــش از۴۹۰۰ (چهارهزارونه صد) طرح و پروژه در" دهه فجر" افتتاح وبهره برداری خواهـنــد شـــد!
تعداد طرحها، ارزش يا اعتبار، محل بهره برداری که در جدول فوق ذکر شده اند از سی ام ديماه تا يازدهم بهمن ماه از خبرگزاريهای دولتی ايرنا، ايسنا و خبرگزاری فارس اخذ شده اند.

علاوه بر آنچه که در جدول فوق آورده شده مسئولان دولتی از بهره برداری ۲۰۱۲ ( دو هزار و دوازده ) طرح عمرانی، خدمات شهری، برق رسانی، کپرزدايی مدارس، توليدی ومسکن درشهر پهره و حومه خبر دادند.

( ايسنا ی اشغالگران دربلوچستان ـ دوم بهمن ۱۳۸۸ )
مديرکل راه و ترابری جنوب بلوچستان ميزان اعتبارهای تخصيصی امسال اين اداره را ۵۵۰ ميليارد ريال اعلام کرد و افزود: ۱۴۶طرح راه سازی در مناطق جنوب استان در حال ساخت است.

فردی بنام غلامرضا مالکی که مديردفتر برنامه ريزی اشغالگران دراستانداری دزآپ است با وقاحت خاص اشغالگران، طلبکارانه می گويد: "

دويست وهشتاد و يك ميليارد (۲۸۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ) تومان به استان اعتباراختصاص يافته كه سه هزار و چهارصد و بيست و هشت ( ۳۴۲۸) پروژه را شامل مي شود وسه هزار و دويست ( ۳۲۰۰) پروژه با تمام تلاش مديران در دست اجرا است كه تا اين لحظه حدود ۴۸۶ پروژه استانی آماده بهره برداری است".

(۱۳۸۸ ايسنا ی اشغالگران دربلوچستان ـ ششم بهمن ).

. لازم به ذکراست که استانداراشغالگران دربيست وسوم ديماه سال جاری از اجرای ۱۳۶۶۴ ( سيزده هزار و ششصد و شصت و چهار) طرح و پروژه عمرانی، اشتغالزايی و۰۰۰ در بلوچستان سخن گفته بود حالا تعداد طرحهای بالا را به ارقام استانداراضافه کنيد آن وقت خواهيد ديد که پاول جوزف گوبلــــز ( وزير تبليغات هيتلــــر) در مقابل فاشيستهای شيعی ودروغپردازان حـرفــــه ای فارس، شاگــــردی بيش نيســــت.

بنابرآماروارقام ارگانهای اشغالگر دولتی ازسال ۱۳۵۷ تاکنون بيش ازهيجده هزاروشش صد ( ۱۸۶۰۰ ) طرح و پروژه عمرانی، مسکن، خدمات شهری، عشايری و ... در بلوچستان اجرا و بهره برداری شده اند.

فاشيستهای اشغالگروشونيستهای غارتگر فارس نمی فهمند و توان درک آنرا هم ندارند که اين همه طرح و پروژه عمرانی و ... حتـــی اگردرکويرلوت به بهره برداری و اجرا می رسيد تا بحال کويرهم آباد شده بود .

اشغالگران فاشسيت فارس اين همه هياهو و تبليغات پوچ به راه می اندازند تا با ادعای طلبکارانه "عمران وآبادانی سيستان وبلوچستان" زمينه غارت و چپاول بيشتربلوچستان اشغال شده را دردرازمدت نيزفراهم کنند وعلاوه براين با جاروجنجالهای تبليغاتی ودروغهای گوناگون برتمــدن ستيزی و جنايات ضدبشری شان در بلوچستان سرپوش بگذارند.

از طرفی شاهد چنين دروغهای فارس ساخته وتبليغات پوچ دولتی هستيم و از طرف ديگر۹۰در صد مردم بلوچ در قسمتهای الحاقی بلوچستان به هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبی ازداشتن آب آشاميدنی سالم بی بهره هستند. بيش ازهفتاد در صد از بلوچها درقسمتهای الحاقی ازسواد خواندن و نوشتن محروم نگه داشته شده اند.
حاصل دسترنج هزاران کشاورز، کارگر، ماهيگيروعشايربلوچ دربلوچستان ودر قسمتهای الحاقی درخراسان جنوبی، کرمان وهرمزگان، به ارزش سالانه ميلياردها دلاربه وسيله شونيستها ی منفعت پرست پارس به يغما برده می شوند و منابع ملی ومعادن بلوچستان شبانه روز بيرحمانه غارت می شوند. با فارس تازی وحشيانه، غارتگری و چپاول روزمره بلوچستان غنی را به بهانه " عمران و آبادانی" ويرانتر و مردم بلوچ را فقيرتراز قبل کرده اند

بيش ازهشتاد سال است که شونيستهای فارس با زورونيرنگ بربلوچستـــــان غربــــی حکمرانی کرده اند و اموال و دارايی های ملی ما را به تاراج برده اند اما هم اکنون وقت آن فرارسيده است که از زورگويی، شيادی ، دروغ، غارتگری، چپاول، تمدن ستيزی، جنگ مذهبی، کشتار مردم و ... دست بردارند. حالا زمانی است که نه تنها مردم بلوچ بلکه کورد، ترک، ترکمن، عرب الاحوازی و لرهای محـــروم حقوق از دست رفته شان را آگاهانه می خواهنـــد بگيـــرنـــد.

فاشيستهـــای جنايتکـــارفارس وشونيستهـــای زياده خـــواه! ميليونـــها انســـان حق طلـــب خواهان کوتـــاه کـــردن دستهـــای غارتگرتـــان از منابــــع، معــــادن و سرمايه هــای ملــــی خويش هستنـــد و آگاهانـــه مـــی خواهنـــد سرنوشت خويش را بدســـت گيرنـــد. تا کـــــی با غارتگـــری و تاراج سرمايه هـــــای ملـــــی بلوچستـــــان غربــــی، کوردستـــــان شـــرقـی، آذربايجـــــان جنـوبــــی، الاحـــــواز و ترکمـــن صحـــــرا ( ترکمنستـان جنوبــــی ) به زندگی انگلـی تان ادامــــه می دهيـــد؟

بيش ازهشتــــاد ســــال است که به خانه و کاشانه ما، به بلوچستــــان غنــــی وحشيانه حمله کرده ايد، کشته ايد، خورده ايد، دزديده ايد، سوزاند ه ا يد، برده ايد وبرخلاف تبليغات پوچ و ادعاهای وقيحانه تان مبنی بر" عمران و آبادانی" ، سرزميـــن ما را از دوران اسکندر مقدونی و مغولان ويرانتــــرکرده ايد. حالا زمان آن فـــرا رسيـــــده است که گورتــــان را برای هميشــــه از بلوچستــــان گــــم کنيــــد و با "طرحها و پروژه های" کاذب وپوچ تان به کويرنمک، يزد، اصفهان ، رفسنجان، شيراز، نطنز و ديگــــر مناطــــق آبا و اجــــدادی تان بــــر گرديــــــــد.

پروشت ءُ پروش بات تهران ءِ شيعی ـ فاشيستی حکومت

آزات ءُ آباد بات گنجيـــں بلـوچستــــــان


محمد کريم بلوچ

۳۱ جنوری ۲۰۱۰ ( ۱۱ بهمن ماه ۱۳۸۸ )

هیچ نظری موجود نیست: