۱۳۸۸ بهمن ۱۳, سه‌شنبه

فرزنــــدان آگاه و مبارز بلوچستــــــــان


بخش غربی بلوچستان، سرزمين تاريخی ما که هم اکنون در اشغال شونيستهای خونخوارفارس است عمدا به چند بخش کوچکترتقسيم شده است تا معادن، منابع ملی و سرمايه های وطن مان بلوچستان را با خيالی آسوده غارت کنند.
وظيفه همگان است که از هزاران هزار بلوچ در استانهای خراسان، کرمان و خراسان که شرايط زندگی بدتراز قحطی زدگان افريقا را دارند، از خواهران و برادران مان که زير چکمه های فاشسيتهای فارس در قسمتهای الحاقی زندگی جهنمی را از سر می گذرانند به هر طريق ممکن پشتيبانی و حمايت کنيم.
صدای حق طلبانه شان را که در طول دهها سال خفه شده اما هرگز خاموش شدنی نيست به بلوچها و تمام مـردم دنيا برسانيم.
با مبارزات آگاهانه، گسترده و هدفداردرسرتاسر بلوچستان و همکاری با انسان های با وجدانی که در خارج از بلوچستان هستند غل و زنجيرهای زنگ زده شونيستهای فارس را پاره کنيم.

جوانان دلير بلوچ در قسمتهای الحاقی!

دهها سال است که اشغالگران فارس سعی در نابودی هويت شما داشته اند با بکارگيری سياستهای ددمنشانه و سيستماتيک ، ازتحقير و تمسخررسمی تا تبعيض های آشکارسعی بر آن داشته اند که شما هويت تان يعنی بلوچ بودن تان را يک ضعف بدانيد، بتدريج زبان شيرين مادری مان، بلوچی اصيل را به فراموشی سپرده و در مقابل شونيستهای فارس اين مهمانان ناخوانده احساس حقارت کنيد. حال آنکه باعث افتخار همه ماست که بلوچ هستيم و بلوچستان سرزمين اجدادی ماست

.
شما قهرمانانی هستيد که وجود و زندگی افتخارآميزتان گواهی زنده بر ناکامی اشغالگران فارس است. اگرچه هشتاد و اندی سال از اشغال بلوچستان گذشته اما دشمنان قسم خوره هنوز نتوانسته اند ملت مان را آسيميله کنند. پايداری و مقاومت طولانی نسلهای بلوچ در مقابل شونيسم دولتی و فاشيسم رسمی فارس بيانگر دليلی قوی بر اصالت زبان، فرهنگ، تمدن و ملت تاريخی بلوچ هست.

بيائيد همه با هم برای گرفتن حقوق غصب شده ملت ستمديده مان و برای رهايی وطن مان ( بلــوچستــــــان ) بپاخيزيم و با بکارگيری تمام تجارب مبارزات بلوچستان به پيش تازيم.

نقشه های شوم و ضدبشری فاشيسم فارس را مبنی بر نابودی ملت بلوچ و غصب بلوچستان به هر وسيله و طريق ممکن بر هم زنيم.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

Balochi, mae vate maate zobaanent,,Balochi har Baloche nang o naament,,,Balochi mae vate shahden zobaanent.