۱۳۸۸ بهمن ۱۳, سه‌شنبه

اطلاعیه جدید جنبش مقاومت جندالله



به نام خدا

بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی جندالله برگزاری همایش مذاهب اسلامی در چابهار توسط رژیم تفرقه گرای ولایت فقیه را به شدت محکوم نموده و برگزاری چنین همایشهائی را در راستای تثبیت و ترویج و مشروعیت دادن به فرقه شیعه صفوی و ایجاد تزلزل در اعتقادات ملت مسلمان بلوچ و اهلسنت می داند.

رژیم ولایت فقیه که مستقیما در تبلیغ رفض و کفر و شرک و بغض اصحاب پیامبر ناتوان شده است برای تبلیغ مزخرفاتش به برگزاری چنین همایشهائی روی آورده است که بعضی از ملاهای بی سواد سنی که حتی از تبعات چنین همایشهائی آگاهی ندارند و از معارف اسلامی هیچ بهره ای نبرده اند به این همایشها دعوت می شوند و از سوئی آخوندهای بزرگ شیعه از عراق و لبنان و قم و پاکستان به این همایشها دعوت می شوند تا بدین صورت موازنه صورت گیرد و این همایشها از رسانه ملی پخش می شوند تا در اعتقادات مسلمانان تشکیک و تردید ایجاد گردد.

این همایشها هیچگونه ارزش علمی ، فقهی ، استدلالی و تحقیقی ندارد و برگزاری این همایشها فقط و صرفا جنبه سیاسی و تبلیغاتی دارد.

طبق گزارشها برخی از ملاهای افغانی که دارای مشکل شناسنامه هستند توسط وزارت اطلاعات تهدید می شوند که اگر در این همایشها شرکت نکنند و سخنرانی های بی ربط نکنند شناسنامه های جعلی آنها گرفته می شود و به کشورشان بازگردانده می شوند که این بدبختها دین و عقیده خود را برای یک شناسنامه می فروشند که جنبش به این دسته از ملاها هشدار می دهد که دست از چنین اعمال ضد اسلامی بردارند و دین خود را برای یک شناسنامه نفروشند ورنه با شدت با آنها برخورد می شود و جنبش آنها را به خوبی می شناسد و می داند و به موقع علیه آنها اقدام خواهد کرد.

جنبش مقاومت تاسف و انزجار خود را از شرکت برخی ملاهای خود فروخته ، کم خرد ، نادان ، کژاندیش و ساده لوح در چنین همایشهائی که بالقطع آثار بسیار مخربی بر افکار و اذهان مردم دارند اعلام می نمایند و به ملاهای درباری هشدار می دهد که از شرکت در چنین همایشهائی اجتناب کنند در غیر این صورت با شدت با آنها برخورد خواهد شد.

جای تعجب است افرادی همچون مولوی عبدالرحمان چابهاری چگونه و با کدام مجوز شرعی و عرفی و یا عقلی در چنین همایشهائی شرکت می کنند و از کسانی تعریف و تمجید می کنند که مستقیما به اصحاب و یاران پیامبر دشنام و ناسزا می گویند و اصحاب پیامبر را العیاذ بالله فاسق و شرابخوار و فاسد می دانند و در حال حاضر شبکه جام جم فیلمی را پخش می کند که به صحابی جلیل القدر پیامبر اسلام و کاتب وحی حضرت معاویه رضی الله عنه توهین می شود و این صحابی پیامبر به عنوان یک فرد فاسق و فاجر و شرابخوار به تصویر کشیده شده است.

چگونه مولوی عبدالرحمان چابهاری که خود در کتاب مقام صحابه و مصایب صحابه روایاتی را از پیامبر اسلام صلی الله علیه و سلم مبنی بر تبری و دوری از دشنام دهندگان اصحاب پیامبر نقل کرده است الان در چنین همایشهائی ضد اسلامی شرکت می کند و از دشمنان اصحاب پیامبر تعریف و تمجید می کند؟؟؟

علمای کرام با کدام مجوز شرعی در همایشهائی شرکت می کنند که برای تقویت و ترویج مزخرفات تشیع صفوی برگزار می گرددو با این همایشها هیچ هدفی چز تثبیت کفر و رفض و شرک دنبال نمی شود و آخوندهای رژیم به خوبی می دانند که با شرکت علمای اهلسنت در چنین همایشهائی مشروعیت خود را کسب می کنند و عالم سنی با شرکت در این همایشهای فریبنده به رفض و بغض صحابه مهر تائید می نهد.

علمای کرام باید از رژیم بخواهند که اگر واقعا خواهان وحدت و زندگی مسالمت آمیز بین شیعه و سنی هستند به تبعیضات مذهبی و سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و قومی پایان دهند تا زمینه زندگی مسالمت آمیز فراهم آید ، از رژیم بخواهند که دخالتهای خود را در مدارس دینی خاتمه دهد ، از رژیم بخواهند که از پخش سریالها و فیلمهای توهین آمیز باز آید ، از رژیم بخواهند که به جای برگزاری این همایشها اجازه ساختن یک مسجد در تهران به اهلسنت بدهند ، از رژیم بخواهند که مدیریت مناطق سنی نشین را به خود اهلسنت بدهند و سلطه روافض را بر اهلسنت خاتمه دهند.

توصیه جنبش مقاومت جندالله به علمای کرام این است که به جای شرکت در چنین همایشهای گمراه کن به نقش خود در تربیت و اصلاح مردم بپردازند و به جای ایجاد تزلزل در اعتقادات با شرکت در همایش های

گمراه کن به تثبیت و پرورش عقیدتی جوانان بپردازند و با برگزاری درسهای عقیده و تفسیر و اخلاق و ادب به باروری اندیشه ها بپردازند و وقت خود برای پیشبرد اهداف و مقاصد صفویان متجاوز و روافض کافر تضییع نفرمایند.

علمای بلوچستان نگاهی به تاریخچه علمای کردستان و استفاده رژیم از آنها بیاندازند که کار به جائی رسید که بسیاری از علمای کردستان تغییر لباس و حتی افرادی مانند شیخ الاسلام که توسط مبارزان کرد به هلاکت رسید تغییر عقیده دادند و هنوز هم بسیارند تعداد آنها ماموستا های کرد که برای دریافت شست هزار تومان در برابر دفتر نمایندگی خامنه ای و یا دفتر ارشاد هر ماه صف می بندند و چنین ارزان خود و دین و عقیده خود را به حراج می گذارند و بایستی علمای بلوچستان از سرنوشت آنها درس بگیرند و بر جای پای آنها گام ننهند.

علمای کرام بهتر است از الله بترسند و از شهادت و زندان و بازداشت و شکنجه ترسی نداشته باشند و به گذشتگان اقتدا کنند و بدانند که بزرگان این امت زندگی خود را در زندانها و با سختی ها و شکنجه گذرانده اند و الگوی علمای ما باید امام ابوحنیفه و امام احمد بن حنبل و امام مالک دیگر بزرگان و علمای اسلام باشند که در برابر طاغوتها ایستاند و هرگز از موضع حق عقب نشینی نکردند.

علمای کرام باید با الگوی گیری از علمای اسلام در طول تاریخ به مبارزه علیه ظلم و بی عدالتی بپردازند و مطالبات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی اهلسنت را بیان دارند و با شرکت در همایشهای آنچنانی خود را بازیچه دست رژیم قرار ندهند.

جنبش مقاومت جندالله در آخر اعلام می کند که مبارزه و جهاد تا خاتمه یافتن سلطه متجاوزان ادامه خواهد یافت و رزمندگان حق ذره از موضع انقلابی و جهادی عقب نشینی نخواهند کرد و تا زمانیکه جامعه اهلسنت و ملت بلوچ به تمامی حقوق خود نرسند مبارزه با تمام قدرت ادامه دارد و باید پای پلید متجاوزان زورگو و مزدوران زابلی از سرزمین بلوچستان برچیده شود و حق تعیین سرنوشت به ملت بلوچ بازگردانده شود.

جنبش مقاومت مردمی جندالله

هیچ نظری موجود نیست: