۱۳۸۸ بهمن ۱۶, جمعه

انسانهـــای آزاد انديــش و قهرمـــان!


بازهم اوباشان تبه کار زابلی برای سرکوب مردم قهرمان تهران در حال سازماندهی و اعزام هستند.

اين باربايد جلوی سگهای هار خامنه ای را گرفت.طبق اخبار رسيده مزدوران از طريق زمين و هوا به تهران فرستاه می شوند.برخی از چماقداران وحشی از زابل با مينی بوس، اتوبوس به مشهد و از آنجا با مينی بوس، اتوبوس و هواپيما به تهران در حال سفر يا در آغاز سفر هستند.

از زاهدان هم برنامه سفرشان با اتوبوس و هواپيما است. بعضی از مزدوران با اتوبوس از طريق کرمان و اصفهان به تهران فرستاده می شوند. تعدادی از کرمان و اصفهان با هواپيما به تهران می روند.اخبار رسيده از اتوبوس رانی های زاهدان و زابل حاکی است که برخی از رانندگان اتوبوسها از اين قضيه با خبر شده اند.

انسانهای مقاوم و قهرمان در زاهدان، بيرجند، مشهد، کرمان، يزد و اصفهان برای حمايت از انسانهای آزاده تهران جلوی بسیجی ها را در مسيرهای حرکت به تهران بايد گرفت. به هر طريق ممکن و درهر جای مسيرهای ذکر شده می توان برنامه های سفر مزدوران را در هم ريخت..

از شاگرد ها و راننده های اتوبوسها گرفته تا گارسن ها و آشپزهای رستورانها در راه ميتوانند مردم تهران را از وحشيگريهای اوباشان زابلی نجات دهند.

دانش آموزان و دانشجويان قهرمان در شهرهای مسير تهران نيز می توانند با بکارگيری خلاقيت و امکانات موجود سد راه مزدوران شوند.خبر اعزام هزاران زابلی مزدور و هزاره های افغانی را به تهران در سطحی وسيع پخش کنيد تا جلوی شان درراه گرفته شود.

اگرسگهای هار خامنه ای به تهران برسند و به شهرياری جنايتکارو باندهای زابليها در تهران به پيوندند آن وقت خون مردم بيگناه تهران را در ۲۲بهمن بر زمين خواهند ريخت.


آژانس خبــری تفتــان

۱ نظر:

ناشناس گفت...

۶ اتوبوس پر از مزدور و چماقدار زابلی ديروزبه کرمان رسيدند.