۱۳۸۸ بهمن ۱۵, پنجشنبه

اعزام زابلیها برای سرکوب مردم تهران


به گزارش آژانس خبری تفتان از زاهدان مزدوران هزاره افغانی و بسيجيهای زابلی برای سرکوب کردن مردم قهرمان و انقلابی تهران در حال اعزام هستند. به مزدوران زابلی روزی ۱۵۰۰۰۰ تومان و به هزاره های شيعه افغانی روزی ۱۰۰۰۰۰ تومان پول وعده داده می شود.
باند شهرياری ـ دهمرده با حمايت سپاه و اطلاعاتی ها سازمانده مزدوران زابلی و افغانی هستند و گزارشها از زاهدان حاکی است که شهریاری در سطحی گسترده مزدوران زابلی را برای اعزام به تهران تشویق می کند و حتی در یکی از سخنرانیهایش در زهک گفته است که اگر نظام از بین رفت ما زابلیها برباد خواهیم شد از بلوچستان رانده خواهیم شد و بدین صورت زابلیها را تشویق به دفاع از نظام و شرکت در سرکوب تظاهر کنندگان تهرانی می کند.

۱ نظر:

مرگ بر مزدوران وحشی و بی وجدان زابلی گفت...

بسيجی های زابلی در دانشگاه سيستان و بلوچستان در زاهدان وزابل هم به دست و پای دنشجويان غيربومی افتاده اند تا در تظاهرات ۲۲ بهمن رژيم در تهران شرکت کنند. به گفته يکی ازبسيجی های مزدور «کار فتنه را در تهران يکسره کنند».
بسيج دانشجويی در زابل وعده داده که دانشجوهای عزامی روزی ۱۵۰۰۰۰تومان نقد خواهند گرفت. به چند نفر در دانشگاه آزاد پيشنهاد ۳ روز پيش پرداخت هم شده است.