۱۳۸۸ بهمن ۲۵, یکشنبه

اطلاعیه جدید جنبش در مورد مذاکره با رژیم



بسم الله الرحمن الرحیم
بدینوسیله جنبش مقاومت جندالله به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند که رژیم ولایت فقیه پس از عملیات استشهادی پیشین با وساطت سفید ریشان منطقه از جنبش تقاضای گفتگو نمود که جنبش با اصرار سفید ریشان منطقه و در راستای رسیدن مردم بلوچ و اهلسنت به حقوق طبیعی و انسانی به این تقاضا لبیک گفت و نمایندگانی از تهران برای گفتگو به بلوچستان اعزام شدند و باب گفتگوها باز شد که محور گفتگوها و مذاکرات بر حقوق سیاسی و مدنی و اجتماعی ملت بلوچ و اهلسنت بود و جنبش با طرح مطالبات بنیادین و منطقی و مشروع مردم مذاکرات را به پیش برد و در یک چارچوب معقول خواهان رسیدگی به مشکلات و اوضاع منطقه شد و با تقاضای تمدید مدت مذاکرات بنابر حسن نیت و پیشرفت در گفتگو موافقت نمود و در طول این مدت به صورت اعلام نشده ای آتش بس نموده و تمامی فعالیتهای نظامی خود در منطقه را به حالت تعلیق در آورد.
اما رژیم هر بار به سیاست وقت کشی پرداخته و در راستای مطالبات مشروع جنبش
که همان مطالبات مردم هستند هیچ گام محسوسی برنداشت و در عمل نشان داد که حاضر نیست به مطالبات و حقوق حقه مردم بپردازد و هدفش از گشودن باب مذاکره فقط و فقط وقت کشی و دستیابی به پایگاهها و فرماندهان و شخص رهبری جنبش می باشد که الحمدلله در تمامی نقشه هایش ناکام و ناموفق شد و وقت برای اجرای عملیات بسیار زیاد است و در این گزینه هم بهره ای نخواهد برد.
مذاکرات به دعوت رژیم و با وساطت سفید ریشان منطقه آغاز شد اما رفتار رژیم در طول مدت مذاکره نشان داد که رژیم هیچ اعتقادی به حقوق ملت بلوچ و جامعه اهلسنت ایران ندارد و فقط خواهان حکومت قاهره بر جامعه و اطاعت بی چون و چرا ملت است و حقوق مردم هیچ ارزشی برای حکومتگران تهران ندارند.
بنابر این و با پایان آخرین مهلت جنبش مقاومت اعلام می نماید که فعالیتهای نظامی خود در منطقه را از سرخواهد گرفت و عملیاتها و خصوصا عملیاتهای استشهادی را به زودی به اجرا در خواهد آورد.
جنبش با آغاز دوباره عملیاتها مردم ایران را به مقاومت مسلحانه فرا می خواند و آمادگی خود را برای آموزش جوانان اعلام می نماید و مردم ایران بدانند که هیچ راهی برای نجات از این رژیم جز مقاومت مسلحانه وجود ندارد و فقط با اسلحه می توان این نظام را از بین برد و سرنگون نمود.
جنبش مقاومت طی این اطلاعیه از برادران کرد و عرب و ترکمن می خواهد به سازماندهی نظامی پرداخته و عملیاتهای خود را علیه رژیم از کردستان و اهواز و ترکمنصحرا آغاز نمایند و جنبش مقاومت آمادگی خود را برای آموزش در زمینه بمب سازی و انفجار کنار جاده ای و انواع انفجارهای دیگر اعلام می نماید و خصوصا از برادران کرد و عرب می خواهد هر چه زودتر به صف مبارزه و جهاد بپیوندند.
طی این اطلاعیه به علمای کرام توصیه می کنیم به صف جهاد و مبارزه ملحق شوند و بدانند که مردم در کنار حق و حق طلبی خواهند ایستاد و هر اندازه که علمای کرام سکوت کنند به همان اندازه مردم از آنها دور خواهند شد و علمای کرام جایگاه خود را از دست خواهند داد.
همچنین جنبش مقاومت به ریش سفیدان و خصوصا آنانی که به نمایندگی رژیم به پایگاههای جنبش آمدند متذکر می شود که رژیم ولایت فقیه یک رژیم پلید و فاسد است که هیچ اعتقادی به گفتگو و مذاکره ندارد و فقط می خواهد از طریق این گفتگوها به اهداف شوم خود برسد لذا بهتر است که معتمدین و ریش سفیدان صف خود را از رژیم جدا کرده و به صف مبارزان بپیوندند.
جنبش مقاومت به رژیم هشدار می دهد که خود را آماده نبردی سخت کند که سال جاری شدید ترین حملات علیه اهداف نظامی وسیاسی و اقتصادی رژیم به اجرا درخواهند آمد و جنبش با تمام قدرت مشتهای محکمی را بر پیکر فرسوده نظام فرودخواهد آورد.
رژیم بداند همانند گذشته در برابر جنبش شکست خواهد خورد و ضربه های بسیار سخت تری خواهد خورد و دلیرمردان مومن و غیور جنبش ، بلوچستان را تبدیل به جهنمی آتشین برای رژیم و همه متجاوزان و هواداران و پیروان رژیم خواهند کرد.
کسانی که رژیم را همراهی می کنند هدف حملات شدید جنبش قرار خواهند گرفت و هر اقدام رژیم با حمله به اتباع و پیروان رژیم در بلوچستان پاسخ داده خواهد شد.

جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله)


۲ نظر:

بلوچ گفت...

مذاکره با جنايتکاران حاکم بدون حضور نماينده ای از سازمان ملل متحد به صلاح نيست. مذاکرات مخفيانه با بلوچ کش ها از ريسک و خطر بالايی برخوردار است . تاريخ بلوچستان در مورد مذاکره با دشمنان تجارب تلخی برای ما بلوچها داشته است. از تجارب مذاکرات نواب نوروزخان، دادشاه و
ميردوست محمد خان با دشمنان قسم خورده بلوچ بايد استفاده کرد.
مذاکره با فاشيستهای رافضی را در پايگاههای جنبش به انجام رساندن فارسها را به اهداف شوم شان برای سرکوب جنبش و ضربه زدن به سرمچاران نزديکتر خواهد کرد. نگذاريد که اميد مردم بلوچ با نقشه های شوم حکام تهران به ياس تبديل شود.

Baluch گفت...

[[[بنام حق که الحق که بهترین است]]]

((("ای امیرکامکار ای شهریار
نوجوان ومثل پیران پخته کار

چشم تواز پردگی ها محرم است
دل میان سینه ات جامجم است

عزم تو پاینده چون کهسارتو
حزم تو اسان کنددشوارتو

همت تو چون خیال من بلند
ملت صدپاره را شیرازه بند

سروری در دین ما خدمت گری است
عدل فاروقی وفقر حیدری است

سوزصدیق وعلی از حق طلب
ذره ای عشق نبی از حق طلب

خیز وباز اندر گردش اور جام عشق
در قهستان تازه کن پیغام عشق)))
پاینده باد امیرعبدالمالک بلوچ شیرمرد سرزمین بلوچستان