۱۳۸۸ بهمن ۲۵, یکشنبه

جنگ مسلحانه تنها راه مقابله با ميلياردرهای مافيایی سپاه و اطلاعات


۲۲بهمن امسال عجز و زبونی رژيم را بخوبی نشان داد. سردمداران رژيم پی برده اند که پشتيبان مردمی ندارند به همين دليل صدها اتوبوس پراز بسيجی های اعزامی به تهران آمدند تا در کنار چماقداران سپاهی، حزب ا..، زابلی ها، اعراب لبنانی و هزاره های افغانی برای خامنه ای جلاد پشتيبان " دهها ميليونی" ! باشند. خامنه ای از خدا بيخبرازاوضاع و احوال خودش نيز بی خبراست و ميلياردرهای مافيايی سپاه و اطلاعات چنان در گوشش لالايی می خوانند که خواب رهبری جهان را می بيند.

مافيای سپاه و اطلاعات در بلوچستان، کوردستان، ترکمن صحرا، الاحواز و آذربايجان فارس تازی و جنايت می کنند. در شهرهای بزرگ و بخصوص در تهران در روز ۳۰ خرداد، عاشورا و ۲۲ بهمن نشان دادند که برای کشتار و سرکوب وحشيانه معترضين و آزاديخواهان کاملا آماده هستند.

در چنين شرايطی تاکتيک جنگ مسلحانه شهری بر عليه مافيای سپاه و اطلاعات ضدبشر مؤثرترين راه مقابله با رژيم آخوندی است. اعدام انقلابی سران تبه کار اطلاعات و سپاه جنايت پيشه کمر رژيم را خواهد شکست. زيرا سران مافيايی حکومت چنان به همديگر بی اعتماد هستند که قدرت زيادی را دردست اندکی ميلياردر متمرکز کرده اند.


با هدف قراردادن ميلياردرهای مافيايی سپاه و " دانه درشتها" ی اطلاعاتی می توان بساط مافيايی شان را درهم ريخت. بسياری از جوانان انقلابی و دانشجويان فداکار در شهرهای بزرگ به اين نتيجه رسيده اند که راهی جز جنگ مسلحانه در پيش روی ندارند.

سازماندهی گروههای مسلحانه شهری مؤثرترين راه مقابله با دژخيمان حاکم و مافيای سپاه و اطلاعات ددمنش در تهران، اصفهان، مشهد و شيراز است.

هیچ نظری موجود نیست: