۱۳۸۸ بهمن ۲۹, پنجشنبه

جوانان بلوچ! پيروزی ما درايمــان به حق، سازماندهی هدفدارو مبارزات گسترده نهفته است



سرمچاران بلوچستان و مردم قهرمان بلوچ درجنگی نابرابردرمقابل حکام فاشيست تهران به دفاع تاريخی و ثبت شدنی خويش ادامه ميدهند. دفاع از بلوچستان اين سرزمين هزاران ساله آبا و اجدادی مان، دفاع از وجود و هستی مان بعنوان يک ملت و دفاع از مال و جان وظيفه هر انسان مؤمن و آزاده است.شما جوانان دلير بلوچستان! در توان داريد تا آينده بلوچستان را خود رقم زنيد. آگاهانه به قصد گرفتن حقوق ملی و مذهبی مان از غاصبان حاکم ، شونيستهای تهران و زابليهای ضد بشرو برای آزادی خويش و سرزمين تاريخی مان، خود را سازماندهی کنيد. با هوشياری مطلق و رعايت صد در صد مسائل امنيتی آمادگی داشته باشيد.

ارتباط های پرمخاطره را با تشکيلات مادر به حداقل برسانيد تا ريسک ضربه پذيری به صفر برسد.برای تشکيل گروههای مسلح در شهر و روستا لازم نيست که از ابتدا به تشکيلات مادر وصل شويد. با ايمان به پيروزی و فداکاری، اوضاع را هوشيارانه ارزيابی کنيد، ابتکار و خلاقيت به خرج بدهيد.مبارزه دربلوچستان را نمی توان از مبارزات تاريخی ملتهای رها شده کپی برداری کرد. دشمنان ما بيرحم ترين موجودات روی زمين هستند.شرايط جهنمی و صد در صد پليسی که بر بلوچستان حاکم کرده اند در تاريخ بيسابقه است. جوانان بلوچ! دشمنان رنگارنگ بلوچستان را، بخصوص زابليهای جنايتکار وبلوچ فروشان را شناسايی کرده و برآنان بتازيد.
با توکل به پروردگار یکتا، با مبارزه فداکارانه و سازمان يافته ، با داشتن هدف مشخص که همانا رهايی از يوغ بردگی ورسيدن به آزادی است ، با پيشتازی فرزندان آگاه، مسئول بلوچ، به همت سرمچاران قهرمان و به برکت خون شهدايمان ،بلوچستان و مردم بلوچ پيروز خواهند شد.
آژانس خبری تفتان

هیچ نظری موجود نیست: