۱۳۸۸ بهمن ۲۷, سه‌شنبه

چندین کشته و زخمی، قربانیان آخرین جنایت رژیم در منطقه بانه


کوردستان میدیا: ظهر روز دوشنبه 26 بهمن‎ماه، در مناطق مرزی بانه، براثر تیراندازی نیروهای رژیم به گروهی از کاسبکاران مرزی، چندین تن کشته یا زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری کردستان، اسامی چند تن از کشته شدگان عبارتست از : غریب فرزند کریم، اهل روستای "کنده سور" از توابع بخش "آلوت"، نجم‎الدین فرزند غریب، اهل همین روستا، حسن و کارزان، اهالی روستای "سیاگویز" کردستان عراق.اسامی شماری از مجروحان نیز بدین شرح است: یاسین فرزند عبدالله و ابراهیم فرزند سعید که هر دو اهل روستای "کنده سور" می‎باشند.

این تیراندازی تویط نیروهای رژیم در پاسگاه "چمپاراو" و به فرماندهی "پوریان" فرمانده‎ی حوزه‎ی "آرمرده" صورت گرفت.اهالی روستای کنده سور در واکنش به این عمل جنایتکارانه، به پاسگاه "چمپاراو" یورش بردند که در درگیری میان آنان و نیروهای پاسگاه چندین تن زخمی شده‎اند.

نیروهای رژیم جهت متفرق نمودن مردم خشمگین و معترض کنده سور اقدام به تیراندازی نمودند.همچنین به دنبال انتقال مجروحین حادثه‎ی مزبور به بیمارستان بانه، گروهی از مردم این شهر به نشانه‎ی اعتراض به این جنایت رژیم، در مقابل بیمارستان تجمع نمودند.

اجساد کشته شدگان حادثه‎ی مزبور نیز به پزشکی قانونی منتقل شده و تا لحظه‎ی مخابره‎ی این خبر، اجساد این قربانیان هنوز به خانواده‎هایشان تحویل داده نشده است.



آژانس تفتـــان : رژيم جنايتکار آخوندها به جنايات ضدبشری در کوردستان شرقی، بلوچستان غربی، الاحواز، ترکمنستان جنوبی ، آذربايجان جنوبی و لرستان همچنان ادامه می دهد. آزاديخوهان و انقلابيون در شهرهای بزرگ فارس نشين نيز بطرز بيسابقه ای سرکوب می شوند تا سپاه مافيايی و اطلاعات جنايت پيشه با خيال راحت فاشيسم شيعی فارس را بر ميليونها انسان مسلط کنند.

با انجام عمليات مسلحانه و درهم کوبيدن مافيای سپاه و اطلاعات هيتلری، کمـر رژيم تهران را می توان شکست. مقابله با سپاه و اطلاعات رژيم از طريق مبارزه مسلحانه مؤثرترين تاکتيک مبارزاتی در شرايط حاضر است.

هیچ نظری موجود نیست: