۱۳۸۸ آذر ۲۰, جمعه

باز هم دروغ و نيرنگ


به گزارش آژانس خبری تفتان استاندار اشغالگران فارس در بلوچستان باز هم ازحل مشکل بيکاری در "سيستان و بلوچستان" با رسانه های دولتی در ايرآپ سخن گفت. علی محمد مکارازاختصاص ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ( ده ميليارد ) ريال به ايجاد کار برای بيکاران استان خبرداد. استانداربيگانه از رفع بيکاری و اقدامات " دولت عدالت گستر" برای ايجاد کار برای جوانان و فارغ االتحصيلان ياوه گويی کرد و اصلا به روی خودش نياورد که بر همگان آشکار است که استاندارها و ماموران دولتی دروغگو و مکار هستند. استانداران انتصابی اشغالگران تابحال غيراز تحويل دروغ و بالا کشيدن بودجه های بيکاران "استان" کار ديگری در اين زمينه انجام نداده اند
.علی محمد بيگانه با اعلام اين خبر به باندهای تبه کار زابلی ، شهرياری جلاد، نورا زبون و سليمانی ديوانه می گويد که برای بالاکشيدن پول بيشتر در دوران زمامداری احمدی نژاد کوته فکر آمادگی داشته باشند. هر سر دسته ای به اوباشان تبه کار خود در بلوچستان توصيه کنند تا ثبت طرحهای خيالی" کار آفرينی" را آغاز کنند. بعد هم به عنوان "كارآفرينان استان" اين سرمايه و حق بيکاران را بين خودشان تقسيم کنند.

طی ۳۰ سال گذشته سرمايه هایی که به نام "بودجه استان" به دست استاندار و کارگزاران دولتی سپرده شده اند به جيب های گشاد اشغالگران و زابليهای طمعکار سرازير شده اند. زيرا با در اختيار داشتن سيستم اداری براحتی مدارک و اسناد جعلی با مهرهای ادارات دولتی درست می کنند تا دزديهای کلان شان را قانونی ! کنند.
موارد بسياری از زابل، دزآپ، واش، شستون و دشتياری در دست است که طرحهای "کار آفرينی" اشغالگران فارس در بلوچستان وجود عينی نداشته اند و فقط برروی کاغذ پاره های بی ارزش باقی مانده اند. اما چه سرمايه هايی که به بهانه همين طرحهای قلابی به جيب نزده اند. سرمايه هايی که بجای کار آفرينی به جيبهای پرنشدنی اشغالگران منفعت طلب و زابليهای جنايتکارسراريز شده اند.

هیچ نظری موجود نیست: