۱۳۸۸ آذر ۲۰, جمعه

شکوائیه ی برخی از طلاب دینی اهل سنت کردستان ایران به سازمان کنفرانس اسلامی و علمای برجسته ی جهان اسلام


رئیس محترم سازمان کنفرانس اسلامی جناب پروفسور أكمل الدين إحسان أوغلي
و رئیس محترم علمای جهان اسلام جناب دکتور شیخ یوسف قرضاوی
سلام علیکم و رحمة الله و برکاته و حفظکم الله عن کید الاعداء و شر الحاسدین
اهل سنت ایران مدت مدیدی است که مورد ستم و بی عدالتی حکومت آخوندی می باشد و روز به روز این ستم بیشتر میشود و فریاد ما اهل سنت در گلو خفه می شود و به جایی نمی رسد.
اشغال کردستان
حکومت آخوندی، منطقه ی کردستان را که شامل سه استان می باشد و غالباً سنی هستند به انواع و اقسام ترفند و حیل، مورد هجوم و اشغال قرار داده است و فرصت های شغلی و مکاسب آنان را تصرف نموده و به شیوه ی نرم و مخملی، ما را بیکار و آواره و سرگردان و بی سامان نموده اند.
هیچ گونه پست و مقام مهم و یا شرکت تجاری و کارخانه ی تولیدی در اختیار اهل سنت نمی باشد و مجوز احداث کارخانه و صنایع را به اهل سنت نمی دهند.
در استان های سنی نشین، شاغلین دستگاه های دولتی و خصوصی 80 درصد غیربومی و شیعه هستند و مدیران و مسئولان بلندپایه 100 درصد غیربومی و شیعه هستند اما در دیگر استان ها، مقامات غیربومی کمتر از 1 درصد می باشند!
کلیه ی مراکز حتی مساجد و مدارس دینی اهل سنت را تحت سیطره ی خود قرار داده اند و هر روز برای علما و طلاب دینی، محدودیت بیشری وضع می کنند و دانش آموزان و دانشجویان و کارمندان عادی اهل سنت را برای تغییر مذهب، تطمیع و یا تهدید به اخراج می کنند و برای این که جوانان اهل سنت از مسائل دینی و مساجد دور باشند، انواع فساد و فحشا را در این منطقه رواج داده اند تا با این ترفند آنان را از آگاهی یافتن از مسائل دینی محروم کنند و از جهل و نادانی آنان برای القای مذهب خود استفاده نمایند.
برای اشغال کردستان و شیعه نمودن این منطقه، شیعه های مناطق دیگر را در کردستان اسکان داده و امکانات کافی و حقوق مکفی به آنان می پردازد.
با وجود این که در قانون اساسی ایران اهل سنت به رسمیت شناخته شده اند، ولی عملاً این قانون نادیده گرفته شده و اهل سنت هیچ گونه اختیاری (برای هیچ نوع فعالیتی) ندارند و به آنان اجازه ی احداث مدارس دینی و تشکیل کلاس های آموزش قرآن و فقه و ... را نمی دهند و حتی اگر رؤیت هلال رمضان ثابت شود، حق اقامه ی نماز عید را ندارند و جالب این که رئیس علما و طلاب علوم دینی اهل سنت، شیعه می باشد!!!
و نیز همه ی ائمه ی جمعه و جماعات توسط آنان منصوب می شوند.

تبلیغ سنی ممنوع!
با توجه به این که در مرکز استان کردستان، رسانه محلی (رادیو و تلویزیون) وجود دارد، اما اهل سنت حق تبلیغات دینی به ویژه بیان زندگی پیامبر و یارانش را ندارند و به شدت با بررسی شرح حال اصحاب پیامبر و امهات المؤمنین به ویژه حضرات ابوبکر، عمر، عثمان و عایشه ی صدیقه و حفصه -رضوان الله علیه اجمعین- مقابله می کنند و بالعکس در محرم و ... پخش سینه زنی و نوحه خوانی، رسانه ی محلی از رسانه ی سراسری فعّال تر است.

مسأله ی غدیر هولوکاست شیعه ها
اهل سنت در مسأله ی خلافت و غدیر و وفات حضرت فاطمه ی زهرا (که شیعه ها می گویند به دست عمر به قتل رسیده است و در تقویم رسمی 13 جمادی الثانی را روز شهادت ثبت کرده اند) حق اظهار نظر و دفاع از عقاید خود را ندارند و اگر کسی درباره ی وفات حضرت فاطمه و یا درباره مسأله ی غدیر، پژوهش و تحقیق کند (مانند مسأله ی هولوکاست) مورد محاکمه قرار می گیرد و تاکنون چند روحانی به خاطر این موضوع به زندان محکوم و یا ترور شده اند؛ از جمله آقای ایوب گنجی به جرم سخنرانی و نوشتن زندگی عشره مبشره و زندگی حضرت فاطمه، در دادگاه ویژه ی روحانیت همدان به ده سال زندان و ده سال تبعید محکوم شده است.

تحریف تاریخ در کتاب های درسی
در کتاب های درسی آن چه مورد نظر آخوندهاست از نسبت های ناروا به بزرگان دین و صحابه ی پیامبر به ویژه خلفای ثلاثه و طلحه و زبیر و ازواج طاهرات (امهات المومنین) تحت عنوان تاریخ اسلام نوشته و معلمان را به تدریس آن و دانش آموزان اهل سنت را به خواند و امتحان آن مجبور می نمایند.

تخریب مساجد
و در برخی از مناطق اهل سنت که با ترک ها هم جوارند، مانند ماکو و بازرگان و خوی و سلماس که اکثر روستاها اهل سنت هستند، مانع از ساختن مساجد و مدارس دینی و مانع از برپایی نماز جمعه و جماعت و تبلیغ توسط روحانی اهل سنت هستند و در برخی از شهرها مانند زابل مسجد و مدرسه ی دینی اهل سنت را تخریب نمودند.

ام القرای اسلام فاقد مسجد اهل سنت است
و بسی مایه ی تأسف است است که در تهران (پایتخت جمهوری اسلامی) مسجدی برای اهل سنت وجود ندارد و در ام القرای اسلام (به گفته ی آخوندها) ساختن مسجد ممنوع است، ولی ده ها کلیسا و کنیسه وجود دارد! و حتی برخی از مکان ها مانند سفارت پاکستان را که در آن نماز جمعه اهل سنت برپا می شد، محدود کرده اند، در کشور کمونیستی مانند روسیه در سال جاری (2009) بزرگترین مسجد جامع در پایتحت آن توسط رئیس جمهور (مدودوف) افتتاح شد.
الله متعال مي فرمايد : (( و من أظلم ممن منع مسجد الله أن يذكر فيهااسمه و سعى في خرابها ، أولئك ما كان لهم أن يدخلوها إلا خائفين ، لهم في الدنيا خزي و لهم في الآخرة عذاب عظيم )) البقره 114
این آیه نشان می دهد که خباثت و عداوت آخوندها نسبت به اسلام (اهل سنت) از دیگر ادیان و مکاتب خیلی بیشتر است.


حلیه و ترفند شیعه ها بزرگ است
و یکی دیگر از ترفندهای آخوندها برای از بین بردن باقی مانده ی علمای اهل سنت ایران که چند سالی در حال اجرا است، تربیت یک گروه تروریستی تحت عنوان سلفی هاست که به وسیله این گروه تروریستی، عالمان برجسته را ترور می کنند و فوری انگشت اتهام به آنان (که تربیت شده ی خود می باشند) و برخی کشورهای منطقه دراز می کند و بعد از چند روزی طلاب دینی و دیگر فعالان مذهبی اهل سنت را به اتهام تروریست دستگیر و روانه ی زندان می کنند و بدون مشورت اهل سنت افراد نالایق و تحت فرمان خود را جانشین عالمان ترورشده می نمایند و مانع از رشد اهل سنت می شوند؛ در این راستا در سال جاری (1430 ه. ق) دو عالم برجسته ی اهل سنت به نام های سید محمد شیخ الاسلام و ماموستا برهان عالی را حتی با این که با حکومت آخوندی همکاری می کردند، ترور کردند؛ ولی خوشبختانه مردم همه می دانند که هر جرم و جنایتی علیه مسلمانان انجام شود، زیر نظر حکومت آخوند ی می باشد.

خطر در کمین است و دولتهای عربی در خواب
و بسی مایه ی تأسف است که دولت های عربی درغفلت به سر می برند و خطر اشغالگری حکومت آخوندی را درک نمی کنند و آن چه را که آخوندها در سوریه و کویت و بحرین و عراق و حتی مدینه منوره اشغال کرده اند، خیلی بیشتر از اشغالگری اسرائیل است.

طرح های حکومت آخوندی برای از بین بردن اهل سنت و سکوت مجامع بین المللی
در حکومت آخوندی طرح های زیادی برای از بین بردن اهل سنت جهان تصویب شده و طبق مراحل زمان بندی پیش می رود، فعلا فشار شدید بر سنی های ایران است که می خواهند در اسرع وقت ممکن این طرح را اجرا و سنی ها را از اعتقادات و فقه خود دور کنند و لو با ترور و از بین بردن عالمان و آگاهان آنان باشد.
و متأسفانه ما اهل سنت ایران هیچ گونه پشتوانه ی مادی و معنوی نداریم و سی سال است که تحت ستم حکومت آخوندی هستیم. هنوز هیچ سازمان حقوقی و هیچ یک از کشورهای مسلمان و حتی سازمان کنفرانس اسلامی اطلاعیه ای صادر نکرده است و از کمک های مادی و معنوی و فرهنگی کشورهای اسلامی و سازمان ها و مجامع بین المللی محروم هستیم. ما از سازمان کنفراس اسلامی و دیگر سازمان های حقوق بشر می خواهیم از ایران بخواهند طبق قوانین و مقرراتی که خود آخوندها تصویب کرده اند با ما رفتار کنند و دست از اشغال مناطق اهل سنت بردارند و از این بیشتر مردم این مناطق را بیکار و آواره نکنند و مشاغل و مناصب را به بومی ها بسپارند و دست از تخریب و تعطیلی مدارس و مساجد و ترور عالمان اهل سنت بردارند و فکر نکنند که خداوند از آن چه ظالمان انجام می دهند غافل است.

وحدت و برادری از نگاه آخوندها
واقعا اگر وحدت به معنی برادری و احترام متقابل و هم زیستی مسالمت آمیز است؛ تا حالا حکومت آخوندی چه کارهای را برای اهل سنت انجام داده است؟ کدام مدرسه ی دینی را ساخته؟ و چه بودجه را برای علمای اهل سنت اختصاص داده است؟
واقعا اگر شیعه و سنی برادر هستند، چرا باید غیره بومی ها همه کاره ولی بومی ها بیکاره باشند؟ اقل حقوق در ایران مربوط به تأمین اجتماعی است که امسال (1388) به 270000 هزار تومان رسیده است. چرا باید حقوق یک روحانی اهل سنت 30000 تومان باشد، ولی آخوندها هر مقدار که دوست دارند حقوق می گیرند؟
این عدالت آخوندی است، این عدالت پیروان دروغین علی است! واقعاً بسی مایه ی شرمساری است که این ها خود را پیروی امیرالمومنین علی می دانند.

ترفند حکومت آخوندی برای از بین بردن فعالان مذهبی اهل سنت در دیگر کشورها
آخوندها برای فریب افکار عمومی در رسانه های گوناگون از احزاب و گروهای اسلامی از جمله حماس پشتوانی می نمایند و حماس را برای جنگ با اسرائیل کمک و تشویق می کنند.
اما حزب الله را که تحت فرماندهی آخوندها است به صلح و آشتی با اسرائیل دعوت می کند و از جنگ با اسرائیل برحذر می دارد؟! معلوم است که حماس در مقابل اسرائیل جز شکست چیزی دیگر نصیبش نمی شود و در نتیجه از بین می رود و میدان فقط برای حزب الله باقی می ماند و برای از بین بردن گروهای اسلامی در سایر کشورها با حکومت ها تحت عنوان جنگ با تروریسم همکاری می کند و به طور سری گروه ها را به قیام مسلحانه علیه حکومت ها کمک مالی و تشویق می کنند تا به این صورت گروه ها رااز صحنه خارج کند و آن چه در یمن و پاکستان و افغانستان و عراق و سوریه می گذرد از این طرح هاست.
خداوند مي فرمايد : (( و مكروا و مكرالله ، والله خير الماكرين )) آل عمران 54
ما طلاب اهل سنت هیچ وقت فراموش نمی کنیم که 25 سال شیخ قرضاوی از حکومت آخوندی دفاع کرد، ولی وقتی کوچک ترین انتقادی را به آن ها وارد دانست، او را عامل تفرقه و بیگانه، معرفی و در مجلات ایران و خارجی ده ها مقاله علیه وی نوشتند و حتی او را به یهودی بودن متهم کردند.
و این درسی بزرگی است برای داعیان اسلام که هیچ وقت فریب ظاهر رافضی ها را نخورند.

والسلام
سنی نیوز

هیچ نظری موجود نیست: