۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

درماندگی رژیم از زبان آیت الله اردبیلی


به گزارش آژانس خبری تفتان آيت‌الله سيد عبدالكريم موسوي اردبيلي در ديدار با دبير و اعضاي كميته دانشجويي دبيرخانه حمايت از فلسطين مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينكه دولت در داخل و خارج اشكالاتي دارد كه اگر حل نشود روز به روز كارها ضعيف‌تر خواهد شد، اظهار داشت: دولت نمي‌تواند اين مشكلات را حل كند و ظاهرا در فكر حل آنها هم نيست، اما ما بايد وحدت كنيم و با هم باشيم.

بايد فكر كنيم كه چرا وحدتي كه داشتيم شكست و توجه كنيم كه در اين زمينه بيشتر اشكالات از خود ماست، نه اينكه فقط در خارج از كشور دنبال آن باشيم.

اين مرجع تقليد تصريح كرد: خدا مي‌داند كه عاقبت وضعيت فعلي چه مي‌شود، اكنون اعراب با ايران خوب نيستند و تابحال پيش‌ نيامده بود كه در زمان حج به حجاج ما اين‌گونه توهين كرده و آنان را كافر بنامند.

وي گفت: ما با اروپا و آمريكا رابطه خوبي نداريم، خودمان هم با خودمان مي‌جنگيم و بايد در اين فكر باشيم كه راهي پيدا شود.

وي با اشاره به نقش ايران در پيگيري مساله فلسطين، تصريح كرد: در خصوص فلسطين حوزه‌هاي علميه خصوصا با وضع فعلي صدايشان به جايي نمي‌رسد. زيرا اگر از فلسطين حرفي زده شود، مي‌گويند چرا درباره مسائل داخلي سكوت كرده‌ايد؟ حال آنكه در مسائل داخلي هم حرف زديم، اما صدايمان به جايي نرسيد.

اين مرجع تقليد با بيان اينكه تاثيرگذاري ايران در خصوص مسئله فلسطين مشكل است، خاطر نشان كرد: ما در داخل گرفتاري داريم، بندگان خدا در فلسطين را به خودمان نسبت مي‌دهيم و در نتيجه مردم هم كه با ما لج هستند نسبت به اين مسئله روي خوش نشان نمي‌دهند.

وي تصريح كرد: اگر شعار ”نه غزه، نه لبنان، جانم فداي ايران“ سر داده مي شود، دانشجويان و مردم با غزه مخالف نيستند، بلكه با من مخالف هستند كه از آن طرفداري مي‌كنم و در واقع مي‌خواهند حربه را از طرف مقابل بگيرند .

هیچ نظری موجود نیست: