۱۳۸۸ آذر ۲۷, جمعه

دروغ شاخدار اما به روش راهروان خط اصيل امام !!!


أحمد فارسي
چندي پيش سفير ايران در فرانسه اعلام داشت که افغانستان به زودي مقبره براي امريکايي ها مي گردد اما اضافه داشت که طالبان وقاعده جريان هاي ساخته شده امريکا در افغانستان اند همچنان احمدي نژاد نيز گفته بود که امريکايي ها به ذلت از افغانستان بيرون مي شوند.
اين اظهارات که امريکا از افغانستان رخت سفر مي بندد و طالبان وقاعده ساخته ي امريکا است گويا نشاندهنده اين است که اين آيات ايران اند که لباس نبرد به تن کرده اند و دره ها وکوه هاي افغانستان را مالامال ساخته اند وبا (نعره يا مهدي ادرکني) با شيطان بزرگ مي جنگند تا امريکايي ها را از اين کشور اسلامي اخراج نمايند گويا شعار (اسلام مرز را نمي شناسد) را که گلو با آن پاره مي کردند آن را در افغانستان متحقق مي سازند يا اينکه همکاران شان از جبهه شمال تا دلقک هاي ديگر از اين وآنسو در افغانستان در حقيقت مجاهدين نستوه اند که روز را در آغوش امريکا سپري مي کنند و شبانگاهان را در ميدان کارزار عليه ولي نعمتان شان.
خيلي زشت است اين روش منافقانه که از يک سوي ابطحي و رفسنجاني فرياد مي کشند که اگر همکاري ما نمي بود کابل وبغداد به دست امريکايي ها نمي افتادد واز سوي ديگر مقامات ايراني از دشمني با امريکا دم مي زنند؟
آيا ملت افغانستان نمي داند که اين رژيم ايران است که دوشادوش شيطان بزرگ که به شريک استراتيژي مبدل شده است بغداد و کابل را پايمال مي نمايند؟
آيا ملت افغانستان از اين غافل است که اقليت شيعه را در افغانستان، اين ايراني ها هستند که تحريک مي نمايند؟
بلکه مبالغ تاديه شده به اداره نامنهاد کابل، آيا اين حقايق از کسي پوشيده است؟ همکاري با جبهه شمال که ستون فقرات اشغال در افغانستان اند آيا همکاري بي شايبه ايراني ها با اين گروه منبوذ و روابط تنگاتنگي با آن ها داشتن، آيا اين همه نشاندهنده اين نيست که امريکا وايران دو شريک استراتيژي در منطقه اند؟

هیچ نظری موجود نیست: