۱۳۸۸ آذر ۲۵, چهارشنبه

ادعاهای تکراری دادستان متجاوزان در بلوچستان


به گزارش آزانس خبری تفتان محمد مرزيه دادستان متجاوزان در بلوچستانروز چهارشنبه در اجلاس دادستان‌هاي سراسر کشور در سخناني تکراری باز ادعاهائی دروغین کرد که برخی از اظهارات ایشان واقعا خنده دار است.
دادستان بلوچستان مدعی شد : دولت پاکستان در مورد گروه ريگي همکاري جدي ندارد و در آخرين سندي که 10 روز پيش به دست آورديم، مشخص شد دقيقا سرويس اطلاعاتي پاکستان با عبدالمالک ريگي همکاري دارد ،معلوم نیست که ده روز پیش این سند را از کجا بدست آورده اند در صورتیکه رئیس دادگستری می گوید که اسناد توسط عبدالحمید ریگی بدست آمده است و عبدالحمید دو سال است که در دست وزارت اطلاعات قرار دارد.
محمد مرزيه روز چهارشنبه در اجلاس دادستان‌هاي سراسر کشور در سخناني اظهار داشت: اين مساله علي‌رغم سفرهاي دولت به کشور پاکستان اتفاق افتاده است ، اين مقام قضايي تصريح کرد: ديپلماسي ضعيف در برخورد با پاکستان مشکل‌زاست.
این مقام بیدادگستری رژیم بیدادگر در ادعائی خنده دار مدعی شد که جنبش مقاومت جندالله در خلاء قدرت قرار گرفته است و به همین جهت به عملیات استشهادی روی آورده است ، البته این بیچاره می خواهد از یک سو جنبش را تحریک به عملیاتهای نظامی چریکی کند و از یک سو می خواهد به مردم دروغ بگوید در صورتیکه جنبش به این حقیقت پی برده است که دیگر نیازی به عملیاتهای چریکی نیست و تنها با عملیات استشهادی و آن هم علیه ارکان نظام می توان نظام را به زانو در آورد.
این بیچاره باز هم از آنجا که دروغگو را حافظه نیست گفت :آخرين محموله‌اي که جنبش جندالله براي حفاظت بيشتر در خاش آورده است نوعي موشک‌هاي آرپي‌جي نفرزن است که در يک جمع مي‌تواند 50 تا 60 نفر را مورد هدف قرار دهد. و این خود نشانگر اقتدار جنبش است که موشکهای خود را به خاش رسانده است ثابت می کند که جنبش می تواند با پرتاب موشکهای چنین مراسم و همایشهای سپاه را به آسانی هدف قرار دهد بدون اینکه هیچ تلفاتی دهد.
دادستان متجاوزان در بلوچستان در مورد پرونده دستگیر شدگان گفت :تاکنون 97 فقره پرونده از مجتمع امنيتي به دادگاه فرستاده‌ايم که در اين پرونده‌ها تعداد زيادي از افراد به اعدام، تبعيد و حبس محکوم شده‌اند.
محمد مرزیه به ضعف نيروهاي نظامی مستقر در مرز اعتراف کرد و گفت: بعضا اين نيروها تطميع مي‌شوند.
اين مقام قضايي اضافه کرد: تعدادي نيز با گروه سلفي که ديده ‌بان گروه ريگي در کشور هستند، همکاري دارند.
دادستان بلوچستان عدم اجراي طرح منطقه ممنوعه در مناطق مرزي را يکي از مشکلات ديگر در اين استان دانست و گفت: بحث گروگان‌گيري نيز به قصد اخاذي يا مواد مخدر و يا مفاسد سياسي صورت مي‌گيرد.
وي تصريح کرد: نمره اول در برخورد با گروه ريگي را بايد به اداره اطلاعات استان و سپس قوه قضاييه داد.
وي با بيان اينکه اداره‌هاي اطلاعات و آگاهي نقش مهمي در اين زمينه داشته‌اند، از آنان قدرداني کرد.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

http://kavkazcenter.com/

ناشناس گفت...

حكومت فاشيست بدجوري دچارحواس باختگي شده است. اجراي عمليات شهادت طلبانه عليه سران رژيم تعميل دستورخداوندي است كه ميفرمايد: فقاتلوا ائمةالكفر