۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

اختلاف در بیت رهبری بالاگرفته است



محسن مخملباف

اختلاف در بیت رهبری بالاگرفته است
گروهی شامل مجتبی خامنه ای، طائب، جعفری، نقدی و احمدی نژاد طرفدار دستگیری مهندس موسوی و آقای کروبی و اطرافیان ایشان هستند و استدلال می کنند در غیر این صورت ما در ماه محرم نمی توانیم جلوی مردم را بگیریم و مردم کار ما را یکسره خواهند کرد.
آقای مخملباف معتقد است تلویزیون جمهوری اسلامی از صبح دیروز (شنبه) تندترین برنامه ها را علیه مردم سبز و رهبران آن به اجرا گذاشته است و در حال زمینه سازی برای عملیاتی نامعلوم هستند.
محسن مخملباف گفت: "پس از حوادث با شکوه 16 آذر اختلافات در بیت رهبری بالا گرفته است. گروهی شامل مجتبی خامنه ای، طائب، جعفری، نقدی و احمدی نژاد طرفدار دستگیری مهندس موسوی و آقای کروبی و اطرافیان ایشان هستند و استدلال می کنند در غیر این صورت ما در ماه محرم نمی توانیم جلوی مردم را بگیریم و مردم کار ما را یکسره خواهند کرد. "
وی اضافه کرد: " ما اطلاع موثق داریم در گروه مقابل بقیه سپاهیان و شخص خامنه ای و حتی حجازی و وحید تا دیشب آخر شب مخالف دستگیری ها بوده اند. خامنه ای استدلال کرده است که چنانچه میرحسین را دستگیر کنیم او سمبل امام حسین خواهد شد و من (خامنه ای) سمبل یزید و ما نمی توانیم در دهه محرم جلوی 50 هزار هیات عزاداری در ایران را اگر خشمگین شده باشند بگیریم."

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
این هنوز سر فیلمه
شاه نامه رو آخر پائیز میشمرند.
این داستان ادامه دارد.

ناشناس گفت...

رژیم از هر تجمع و جمعیتی ملی ویامذهبی سعی درسرپوشاندن اعتراضات مردمی به نفع خود داردولی جنبش سبزباید از هرمناسبتی برعلیه این رژیم استفاده می کند.
جمعیت دانشجویان مسلمان اهل سنت.