۱۳۸۸ آذر ۲۶, پنجشنبه

نمونه اي ديگرازنفاق روافض


به گزارش آژانس خبری تفتان سایت شیعه آنلاین در گزارشی به حماس حمله نمود و مدعی شد که خالد مشعل" رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، طی سفر فعلی خود به تهران پیغامی محرمانه از "علی عبدالله صالح" رئیس جمهور یمن برای "محمود احمدی نژاد" آورد.

این سایت این خبر را محرمانه خوانده که از یک منبع ( حتما خود احمدی نژاد به این سایت اطلاع داده است ) که خواسته نامش فاش نقل کرده است و نوشته است که در نامه رئیس جمهور یمن بر میل و علاقه شدید یمن به وجود روابط میان یمن و جمهوری اسلامی ایران تأکید کرده و ابراز امیدواری کرده که روابط دو کشور روز به روز بیشتر و مستحکم تر شود.

این منبع یمنی همچنین گفت: در این نامه همچنین از جمهوری اسلامی ایران خواسته شده که مانع از رسیدن کمک از ایران به مبارزان جنبش شیعی الحوثی شود. از مقامات ایرانی نیز خواسته شده که موضعی آشکار در قبال جنگ فعلی یمن و موضعی بر ضد حوثی‌ها گرفته شود!
این سایت در ادمه مدعی شده است : گفتنی است "خالد مشعل" و تعدادی از اعضای حماس از جمله "موسی أبو مرزوق"، "سامی خاطر"، "عزت الرشق" روز یکشنبه با "محمود احمدی نژاد" دیدار کردند. نکته قابل توجه این است که در این دیدار "جمال عیسی" نماینده جنبش حماس در یمن، نیز حضور داشت.
سایت شیعه آنلاین افزوده است :قابل ذکر است "خالد مشعل" و تعدادی از اعضای جنبش مقاومت اسلامی حماس، هفته گذشته به یمن سفر کرده و با "علی عبدالله صالح" رئیس جمهور یمنی و نیز تعدادی از مقامات ارشد این کشور دیدار و گفتگویی انجام دادند.

ظاهرا استفاده رژیم از حماس دیگر به پایان رسیده است و دیگر رژیم نیازی به استفاده ابزاری و سیاسی از حماس ندارد چون رژیم از حماس استفاده می کرد تا جهان عرب آبروئی بدست آورد اما دیگر آبروئی نمانده است و جهان عرب کاملا مخالف با ایران است و به همین جهت دیگر نیازی به حماس نیست.

از سوئی رژیم امام زمانی از حزب الله خواست تا در حکومت لبنان ضم گردد و دست از جنگ بردارد و از سوئی حماس را وادار به جنگ نمود و وعده داد که در صورت حمله اسرائیل از حماس حمایت می کند اما با شروع جنگ حزب الله کوچکترین واکنشی نداد و حماس را تنها گذاشت اما مثل اینکه حماس هم از مکر و فریب آخوندها هنوز بی خبر است.

هیچ نظری موجود نیست: