۱۳۸۸ دی ۲۸, دوشنبه

پلمپ 33 چاپخانه، و بیکار شدن بیش از 300 نفر به خاطر چاپ و انتشار پوسترهای تراختور


گونازتی وی :بنا به اخبار دریافتی ازتبریز، در پی چاپ پوسترهای تراختور با مضامین «یئل یاتار، توفان یاتار، یاتماز تراختور بایراغی»، و «آذربایجان دییاریمیز، تراختور ایفتیخاریمیز» و ... 33 چاپخانه و محل نشر پلمپ شده است و بیش از 300 نفر بیکار گردیدهاند. مأموران امنیتی و اطلاعاتی شهر تبریز بعد از پلمپ کردن این مراکز نشر، روز چهارشنبه فردی به نام «محمد علیمرادی» را دستگیر و به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادهاند.
«محمد علیمرادی» که با مجوز باشگاه فوتبال تراختور تبریز اقدام به چاپ و نشر این پوسترها کرده بود، به صورت وحشیانهای مورد آزار و اذیت و ضرب و شتم قرار گرفته است. اداره اطلاعات با توجه به گزارش فردی به نام «سعید ملازاده» (انتشارات ارک تبریز) مبنی بر اینکه علیمرادی پوستر «آذربایجان یوردوموز، تراختور بوزقوردوموز» را نیز چاپ و توزیع کرده است دستگیر شده است. حقوق بگیران اداره اطلاعات تبریز بعد از اینکه نتوانستهاند اتهام چاپ و نشر پوستر مذکور را اثبات کنند، «محمد علیمرادی» را با اخذ ضمانت و به صورت نیمه جان آزاد کردهاند.
شایان ذکر است که این پوسترها با مجوز باشگاه تراکتورسازی (تراختور) تبریز و با تأیید جناب «شفق» و روابط عمومی باشگاه به چاپ رسیده و به صورت وسیعی در سطح تبریز و شرکت تراختورسازی توزیع شده اند.
میللی حرکت
www.gunaz.tv

هیچ نظری موجود نیست: