۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه

ملاقات مقامات رسمی ایران و اسرائیل در یک نمایشگاه گردشگری


اسرائیلی ها می گویند که یک مقام سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران در نمایشگاهی در مادرید با وزیر گردشگری اسرائیل دست داده و او را به ایران دعوت کرده است.
به گزارش پل وود، خبرنگار بی بی سی در بیت المقدس، یک سخنگوی دولت اسرائیل گفته که این مقام ایرانی روز چهارشنبه ۳۰ دی (۲۰ ژانویه) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه گردشگری مادرید با وزیر اسرائیلی ملاقات کرده است.
بنا بر اظهارات این سخنگو، در ابتدا نماینده سازمان گردشگری ایران از وزیر گردشگری اسرائیل و سفیر این کشور دعوت کرده است تا از غرفه ایران بازدید کند.
سپس مقامات ایرانی از همتایان اسرائیلی خود دعوت کرده اند تا ضمن سفر به ایران از بناهای تاریخی این کشور بازدید کنند.
پس از آن وزیر گردشگری اسرائیل و همتای ایرانی اش در مراسم افتتاحیه نمایشگاه در حالیکه کنار یکدیگر ایستاده بودند، با هم دست دادند.
بنا بر اظهارات سخنگوی اسرائیلی، در این دیدار اسطاس ماسز نیکوو، وزیر گردشگری اسرائیل به همتای ایرانی خود گفته است که روابط یهودیان با ایرانیان به صدها سال پیش باز می گردد و ایران و اسرائیل تا پیش از انقلاب اسلامی ایران روابط خوبی با هم داشتند.

bbc

۱ نظر:

عمر بن خطاب گفت...

سلام
خوب یعنی این موضوع از نظر شما خیلی عجیب و جالبه؟
اما از نظر من که این موضوع اصلا جالب نیست
البته فقط یک موضوع برای من جالب هست این میان اون اینکه اخه از نظر من این ملاقات و دست دادن یک مقام میراث فرهنگی ایران با وزیر گردشگری رژیم صهیونیسیتی برای صهیونیست ها کسر شان داره.
اخه مگه این برای یک مقام صهیونیستی کسر شان نیست که با مذدور خودش دست بده.