۱۳۸۸ دی ۲۷, یکشنبه

علی محمد بيگانه به اهميت منطقه ای و جهانی بلوچستان پی برد!


استانداربيگانگان در بلوچستان بالاخره مجبوربه بيان اهميت منطقه ای و جهانی سرزمين و دريای بلوچستان شد. اشغالگران فارس بيش از هشت دهه سرزمين تاريخی مان را که سرشار از منابع و معادن طبيعی است طلبکارانه در چنگال خود دارند و چنان مردم بلوچ را تمام حقوق ملی، سياسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی وحتی از داشتن زندگی عادی محروم کرده اند که نمونه اش را درتاريخ ملتها يا درحال حاضر، در هيچ جای دنيا نمی توان يافت.
علی محمد بيگانه که مکارانه در پی غارت بيشترسرمايه های ملی بلوچستان برای تامين منافع شونيستهای فارس و ادامه اشغال سرزمين اجدادی مان است تا بحال با هيئتهای هندی، پاکستانی، چينی، پنجابی، مسقطی، افغانی و تانزانيايی ملاقات داشته تا علاوه بر شريک کردن ديگران درغارت بلوچستان موانع بيشتری درمقابل جنبش گسترده آزادی خواهی و حق طلبی مان ايجاد کند.
علی محمد بيگانه درنشستی که با هئيت تانزانيايی داشت آنقدرازامکانات تانزانيا و زنگبار! گفت و گنده گويی کرد که بالاخره مجبورشد ازاهميت منطقه ای وجهانی بلوچستان نيزدو جمله بيان کند!لازم است به آقای بيگانه گفت که هئيتهای خارجی که با او ملاقات می کنند نه عاشق قيافه وی و ريش و پشم خامنه ای جلاد هستند ونه بخاطر يزد ءُ اصفهان به دزآپ ( زاهــدان ) می آيند. آنها براهميت بلوچستان ومنافع خويش واقف هستند

اما آنچه برخی از آنان نمی دانند اين است که خود جنابعالی و امثال شما از بيگانگانی هستيد که بلوچستان را به زور اشغال کرده و درسيستم ضدانسانی و فاشيستی خود جلادانه اسيرکرده ايد.

به خارجی هاهشدار داده شده و می شود که قراردادهاي غير قانونی که برای غارت بيشتر سرمايه های ملی ما با چينی ها، هنديها، پنجابيها، آفريقاييها و افغانان امضا کرده ايد درتضاد آشکار با بيانيه حقوق بشر و قوانين بين المللی هستند وبنا براين فاقد ارزش قانونی هستند. شما عمدا وجود و حقوق مردم بلوچ را که صاحبان تاريخی اين سرزمين طلايی هستند، ناديده گرفته و با کمال بيشرمی برسرزمين ما چوب حراج
می زنيد.

آقای بيگانـــــه! هيچ بلوچی شما را دعوت نکرده که به بلوچستان بياييد تا برای ما و آينده سرزمين ما شيادانه تصميم بگيريد. شما قيم ميليونها بلوچ نيستيد. از نظر ما مهمانی ناخوانـــده هستي که وجودت در بلوچستان بيش از حد مضر و امضايت صد در صد بی ارزش است.

هیچ نظری موجود نیست: