۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) فروپاشی سیاسی امارات متحده عربی را پیش بینی کرد


به گزارش آژانس خبری تفتان رژیم ایران که سه جزیره امارات متحده عربی را در اشغال خود دارد همیشه خواهان ضربه زدن به این کشور مسلمان عربی بوده است و رشد و پیشرفت چشمگیر امارات مانند خاری در چشم ایران بوده است و سایتهای غیر رسمی همانند تابناک و فارس و.. همیشه علیه امارات متحده عربی می نویسند که نشانگر عمق دشمنی و عداوت رژیم با امارات را نشان می دهد و الان سایت رسمی جمهوری اسلامی ایران ایرنا با مطلبی تحت عنوان : در اقتصاد امارات چه مي گذرد؟ علنا سیاست نظام در برابر امارات متحده عربی به تصویر می کشد و تجزیه و فروپاشی این کشور اسلامی و عربی را پیش بینی می کند و نشان می دهد که رژیم ایران چه سیاستهائی را برای امارات دنبال می کند.

سایت رسمی جمهوری اسلامی ایران در گزارشش می گوید:آمارهاي بان ک جهاني که اطلاعات اقتصادي کشورهاي مختلف را با حداکثر سرعت ارائه مي کنند براي کشور امارات عربي متحده از سال 2006 ميلادي تاکنون به روز نشده اند.

اقتصاد امارات که همواره با بزرگنمايي براي داشتن رشد بالاي اقتصادي تبليغات زيادي به راه انداخته بود پس از ورشکستگي گسترده اقتصادي از ارائه آمارهاي خود به موسسات بين المللي خودداري مي کند.

اين کشور که عليرغم درآمدهاي بالاي نفتي نتوانسته به توفيقي در سروسامان دادن به اقتصاد خود برآيد در تلاش است با اقدامات نمايشي مانند برج دبي(برج خليفه) بر اوضاع ويران اقتصادي خود سرپوش گذارد.

فرار سرمايه ها از اين کشور شدت يافته و خطر از هم پاشيدگي انسجام سياسي بدليل تداوم بحران اقتصادي اين کشور را تهديد مي کند.

در عبارت اخیر علنا از فروپاشی سیاسی امارات متحده عربی گفته است که اهداف پلید رژیم را بیش از پیش در قبال کشورهای منطقه و بویژه امارات متحده عربی روش می کند.


هیچ نظری موجود نیست: