۱۳۸۸ دی ۲۸, دوشنبه

جای اين کودکان درکلاس درس بود...




.زندگی هزاران کودک بلوچ بوسيله زابليهای نمک نشناس، شونيستهای غارتگرفارس، سران جنايتکار
سپاه و اطلاعات مافيايی اين چنين سخت، غيرعادی وبه فاجعه ای بزرگ تبديل شده است
در يک کشورحسابی با شرايط عادی وعاری ازتبعيض و فاشيسم آشکار، جای اين فرزندان بلوچ در کلاس درس بود. زندگی اين کودکان را با زندگی کودکان هم سن وسال تهرانی يا شيرازی مقايسه کنيد و فکرش را بکنيد چه جور زندگی در انتظار اين فرزندان بيگناه بلوچ است.

قاچاق سوخت و مواد مخدر که از طرف سپاه مافيايی و اطلاعات رژيم در بلوچستان برنامه ريزی ومديريت می شوند بخشی مخرب از سياست فاشيستی و عملکرد ضد انسانی رژيم در بلوچستان است.
حکام فاشيست تهران و زابليهای جنايتکار با اعمال سياستهای بلوچ ستيزانه وعملکرد جنون آميز
. قصد شوم تخريب زندگی هزاران بلوچ را داشته و رؤيای نابودی ملت بلوچ را درسرمی پرورانند

۱ نظر:

ناشناس گفت...

بنام خدا
از انجایی که بیش از 70 سال از تصرف بلوچستان و الحاق و تقسیم اجباری ان به سه کشور ایران و پاکستان و افغانستان نمی گذرد و هنوز وجود دارند پیرمردانی که دوران شکوه و اقتدار و استقلال بلوچستان بزرک را بیاد دارند و چه حرف ها و تعاریف هایی که خودمان از پدرانمان درمورد یکپارچگی و خود مختاری و استقلال بلوچستان شنیده و خوانده ایم .
دوستان عزیزم هنوز هم دیر نشده استقلال و ازادی و در اختیار گرفتن امور سیاسی و فرهنگی و مدنی حق قانونی و شرعی شما بوده لذا عزم خود را جزم کرده و با حمایت خود از تشکلهای سیاسی و نظامی و مذهبی بلوچ یکبار دیگر و برای همیشه اختیار امور سرزمین خودتان را از دست متجاوزان بدر اورده و خود بر سرنوشت خویش حاکم شوید .
درود برشما دوستدار و محب شما محمد از مکران