۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

زابلیها کاملا از خشونت وحشیانه روز عاشورا علیه مردم معترض تهران حمایت کردند


به گزارش آژانس خبری تفتان اقشار مختلف زابلی که همیشه در جنایت و تجاوز و تعدی رژیم ولایت وقیح را همراهی کرده اند از جنایات رژیم ولایت وقیح علیه مردم معترض تهران حمایت کردند.

این جماعت جنایتکار که جنایتشان علیه مردم بلوچ دفتری طولانی می طلبد چون هیچ پشتوانه ای ندارند و در اقلیت هستند از جنایات رژیم ولایت وقیح حمایت نموده و شریک جنایات رژیم بوده اند ، آنها همیشه به عنوان لباس شخصی های رژیم به نقاط مختلف ایران اعزام شده اند تا معترضین یا تظاهرات کنندگان و به اصطلاح رسانه های رژیم اغتشاشگران را سرکوب کنند چنانچه پس از انتخابات و با آغاز اعتراضات بیشتر زابلیها که اکثرا عضو بسیج هستند به صورت داوطلب به تهران رفتند تا معترضین را سرکوب کنند و در این میان نماینده زابلیها ( حسینعلی شهریاری ) که صد در صد زابلیهای افراطی در انتخابات گذشته به خاطر عداوت و دشمنی وی با مردم بلوچ به وی رای دادند و از طرف خامنه ای به نمایندگی منصوب گردید بارها از مقامات قضائی تهران خواسته است که با معترضین به شدت برخورد نمایند و دیگر زابلیها هم از موضع وی حمایت کرده اند.

زابلیها که 5 در صد جمعیت بلوچستان را تشکیل می دهند با اتکا بر قدرت رژیم ولایت وقیح بدترین جنایت ها را علیه مردم بلوچ مرتکب شده اند و هزاران جوان بلوچ را به شهادت رسانده اند و در قتل و کشتار و اعدام و جنایت و تجاوز تجربه زیاد دارند و الان در تهران از تجربیات خود استفاده می کنند و وحشیانه مردم تهران را سرکوب می کنند.

و الان پس از خشونت تمام عیار کارگزاران رژیم در روز عاشورا زابلیها به شدت به معترضان حمله ور شده اند چنانچه بسیاری از زابلیها در برابر دانشگاه زاهدان تجمع نموده و علیه معترضین شعار سر دادند در حالیکه مردم بلوچ از رژیم بیزارند و چنین اعمالی فقط از جمع قلیل زابلیها انجام می گیرد.

خبرگزاری ایرنا در این مورد گزارش می دهد و می خواهد این تجمع را به دانشجویان بلوچستان نسبت دهند در صورتیکه دانشجویان بلوچ در حمایت از جنبش سبز همیشه اعتصاب نموده اند.

ایرنا در این باره چنین گزارش می دهد :شماري از دانشجويان و اساتيد بسيجي دانشگاه سيستان و بلوچستان روز دوشنبه با برگزاري اجتماع و راهپيمايي، اهانت به عاشورا، ولايت فقيه و مقدسات نظام اسلامي را محکوم کردند.

اين اجتماع کنندگان در محوطه داخلي و مقابل مسجد دانشگاه سيستان و بلوچستان با اعلام حمايت مجدد از ولي امر مسلمين، اغتشاشات اخير در تهران و توهين به مقدسات ديني، عاشوراي حسيني و ولايت فقيه را محکوم کردند. دانشجويان با سردادن شعارهاي "مرگ بر ضد ولايت فقيه، حسين حسين شعار ما است شهادت افتخار ما است، علمدار ولايت دانشجويان فدايت، اين ماه ماه خون است منافق سرنگون است، حزب فقط حزب علي رهبر فقط سيد علي" در مقابل ساختمان کلاسها حضور يافتند و با شعار "دانشجوي باغيرت پيروي از ولايت" ساير دانشجويان را براي حضور در تجمع دعوت کردند. اجتماع کنندگان با حمل پلاکاردهايي با عناوين "امروز عاشوراي ديگر است، کاخ سبز اموي در مقابل خون سرخ حسيني، عاشوراي ديروز پيروزي ما بود" يک بار ديگر حمايت قاطع خود را از ولايت فقيه نشان دادند.

البته دبیر بسیجی زابلی این تجمع در گفتگو با ایرنا اعتراف کرد که این تجمع از سوی بسیجیان بوده است و مردم بلوچ می دانند که بسیجیان فقط زابلیها هستند و مردم بلوچ کاملا از رژیم بیزارند.

از سوئی دیگر نماینده افراطی زابلیها حسینعلی شهریاری با حمله به معترضین خواهان اشد مجازات برای مخالفان شد.

به گزارش ایرنا :دستگاه قضايي کشور بايد با قاطعيت مسببان اصلي اين ماجراي شرم آور را به اشد مجازات برساند. نماينده مردم زاهدان در مجلس شوراي اسلامي گفت: مسوولان بايد با تدابير موثر در کوتاه ترين زمان ممکن جلوي اين اغتشاشات را بگيرند و بساط فتنه گران را جمع کنند. http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=866088

از جهتی دیگر استاندار فعلی کرمان و استاندار سابق بلوچستان حبیب الله دهمرده که یک جنایتکار با سابقه زابلی است و طی چند سال گذشته بدترین جنایتها را علیه مردم بلوچ مرتکب شده است به معترضین حمله نمود و از رژیم خواست که با شدت با معترضین برخورد نمایند.

این زابلی جنایتکار به جای محکوم نمودن خشونت حکومتی علیه مردم بی دفاع و معترض تهران از استفاده خشونت علیه مردم دفاع نمود و حتی خواهان تشدد بیشتر شد.

وي اظهار داشت: هتک حرمت به مقدسات اسلام هميشه محکوم بوده و بي ترديد بايد با هتاکان و عوامل اين بي حرمتي برخورد جدي شود.

استاندار کرمان تاکيد کرد: اين حرکت زشت عده اي ناچيز و يزيدي ماب در روز عاشورا در واقع بخشي از جنگ نرم فتنه گران در مسير حرکت مستکبران و در راس آنها شيطان بزرگ آمريکا و اسراييل عليه ارزش هاي انقلاب و اسلام است.

دکتر دهمرده گفت: همانطور که مردم ولايت مدار در جريان هستند ، دشمنان قسم خورده بيکار نمي نشينند و سعي مي کنند از هر فرصتي به زعم خودشان هر چند کوچک هم که باشد، به نظام مقدس اسلامي ضربه بزنند.


این عکس العمل به اصطلاح روشنفکر و ریاضی دان بزرگ زابلیهاست که چنین خرافاتی و بیهوده فکر می کند و هیچ ارزشی برای انسانیت قائل نیست و از اینجا می توان دریافت که بچه بسیجیهای زابلی چگونه می اندیشند.


هیچ نظری موجود نیست: