۱۳۸۸ دی ۷, دوشنبه

كربلای تهران و"ح‍ُسن"مناسبت ها در ايران


دهم محرم1431ه.ق يك روز تاريخي و فراموش نشدنی براي مردم تهران خواهد بود. در اين روز تاريخي معترضين سابق به نتايج انتخابات و دشمنان قسم خورده فعلی نظام نفرت و انزجار دروني خودشان را نسبت به حكام سركوبگر صفوی منش ابراز كردند. آری سياست سركوبگری و "نابودي فتنه در نطفه" معترضين را به دشمنان ولايت فقيه، روحانيت شيعه، جمهوری به نام اسلامی و شخص سيدعلی خامنه ای تبديل كرده و علی رغم دستگيريها و تلاش های همه جانبه برای سركوب اعتراض كنندگان روزبه روز به تعداد اين قبيله اضافه می گردد. شعارها به اصطلاح راديكال تر شده و در شوری و تيزی آن حدت روزافزون حس می شود.
خيابان های تهران به اين قبيل تظاهرات ها عادت كرده اند؛ اما اتفاقی كه حائز اهميت است و تقريبا هم بی سابقه است ضرب و شتم و كتك خوری شديد انصار حزب الله و بسيجيان معروف به نيروهای خودسر به دست معترضين می باشد. دهها سركوبگر حسابی كتك خوردند و پس از مجروح شدن راهی بيمارستانها شدند.
موتورسيكلت های چندصد سی سی بسيجی ها هم درآتش خشم مردم سوزانده شدند و به اماكن دولتی خسارات جدی وارد شد. شايد به همين علت بود كه سركوبگران پس از عقب نشينی موقت بار ديگر مردم را نشانه گرفتند وباعث مرگ 15 نفرشدند.
صدا وسيما، مقامات امنيتي و ديگر حلقه بگوشان احمدی نژاد و خامنه ای جنايتكار واكنش اقليتی موسوم به هيئت های عزادار(بسيجي ها) را كه به خيابانها ريختند ودست و بازوی تروريست های دولتی شدند را كاملا قانونی و درست تلقی كرده و می كنند و به نوعی ازآنها تمجيد هم می كنند. در حاليكه تظاهرات آنها بدون هيچ گونه مجوز رسمی كه اخذ آن برای ديگران الزاميست؛ انجام گرفته است.
كشته شدن خواهرزاده ميرحسين موسوی دراين روز تاريخی هم يك واقعه تاريخی است. چنين به نظر می رسد آه و ناله مظلومان گريبانگير سران خودخواه ومتكبر رژيم شده و فهرست طويل مناسبت های گوناگون از سالگردها و روزهای ويژه گرفته تا دهه ها وديگر مناسبت های جورواجور تبديل به دردسری براي دولتمردان ايران شده است. معترضين كاری به مناسبت ندارند كه كي كشته شده و كي متولد وچه امری بايد در اين روز پاس داشته شود. آنها فقط دنبال بهانه ای هستند تابه خيابانها بريزند وخشم ونفرت شان را از صفويان وحشی اظهار كنند.
از روز دانش آموز كه گذشنتد، روز دانشجو گلويشان را خشك كرد. آيت الله منتظری هم منت گذاشتند وبا مرگ ناگهانی شان به مردم فرصت اعتراض وتظاهرات دادند. مراسم تدفين و ترحيمش رنگ سياسی گرفت و مردم از اين ضايعه بهره مناسب بردند.
تاسوعا و عاشورا ازچندين روز پيش حال صفويون را گرفته بود و آن هم بالاخره فرا رسيد وباعث بدنامی ورسوائی بيش از پيش نظام ولايت فقيه شد. ديگر مناسبتهای ديماه و "دهه فجر"هم درراه هستند. محسن كديور ميگويد نظام درحال فروپاشی است.اگر اينطور باشد احتمال رقم خوردن انقلابی ديگر در بهمن ماه منتفی نيست.

سنی نیوز

هیچ نظری موجود نیست: