۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

کشاورزان زابلی هم اعلام آمادگی برای سرکوب مردم تهران کردند


به گزارش آژانس خبری تفتان کشاورزان زابل هم که نخواستند بی بهره بمانند با صدور بیانیه ای اعلام آمادگی برای سرکوب مردم تهران کردند.

طبق گزارش فارس نیوز جهاد كشاورزي شهرستان هيرمند(مرکز جدید زابلیها) در بيانيه‌اي اعلام كرد: با اعتقاد كامل به اصل ولايت فقيه و تبعيت محض از فرامين رهبري ( خامنه ای جنایتکار )در حفظ نظام و كيان جمهوري اسلامي دفاع مي‌كنيم.

جهاد کشاورزی زابلیها در بیانیه خود به شدت معترضان تهرانی را مورد حمله قرار داده اند و آنان را منافق و مزدور امریکا و غرب خواندند که البته این عادت پیروان خمینی ملعون است که هر کس طبق میلشان عمل نکند مزدور اجانب و بیگانگان می شود و همه باید متبع خامنه ای جنایتکار و شیره ای شوند تا مومن و حسینی شوند در صورتیکه امروز مصداق بارز جنایت و چنگیزی و یزیدی شخص جنایتکار خامنه ای است که با جنایاتش روی اسلافش را سفید کرده است.

کشاورزان زابلی البته گناهی ندارند چون زابلی جماعت به جز جنایت و خیانت به چیزی دیگر نمی اندیشد و تاریخش فقط جنایت و خیانت است.

در بیانیه این جنایتکارن فاشیست چنین آمده است: اين حركت اهانت‌آميز عوامل وابسته به غرب و گروهك‌هاي منافقان در هتك‌حرمت به اعتقادات مذهبي و اسلامي مردم شهيدپرور جمهوري اسلامي ايران و نفي ولايت مطلقه فقيه، آن هم در روز عاشورا روز عزاداري بر سيد و سالار شهيدان، دل مردم شريف ايران اسلامي به ويژه مردم ولايتمدار شهرستان هيرمند و علاقه‌مندان به ايشان در سراسر جهان را به درد آورد.

دست‌اندركاران اين فاجعه بزرگ نيز گرفتار انتقام مي‌شوند و ذليلانه به ذلت و خواري مي‌افتند، همه كاركنان مديريت جهاد كشاورزي شهرستان هيرمند ضمن محكوم كردن اين حركت وقيحانه و ديگر رفتارهاي فتنه‌انگيز با اعتقاد كامل به اصل ولايت فقيه و تبعيت محض از فرامين رهبر معظم انقلاب اسلامي، دوشادوش آحاد ملت در راستاي حفظ نظام و كيان جمهوري اسلامي و مقدسات مردم مسلمان كشور از هيچ جانفشاني دريغ نمي‌كنيم و از دستگاه‌هاي مربوطه شناسايي و مجازات عاملان چنين برنامه‌هايي را خواستاريم .

هیچ نظری موجود نیست: