۱۳۸۸ دی ۱۲, شنبه

دروغ پراکنی های رسانه های رژیم

به گزارش آژانس خبری تفتان دروغگوئی های رسانه های رژیم را حد و حصری نیست و پیروان دجال و کذاب هر روز باید هزاران دروغ به مردم تحویل دهند ، اخیرا و پس از عملیات عظیم پیشین سرباز و هلاکت سران ستمگر و متجاوز سپاه پاسداران که موجب وهن و ذلت و رسوائی نظام دروغگو و مکار شد سایتهای وابسته به نظام هر از چند روزی دروغهائی در مورد جنبش مقاومت جندالله ارائه می دهند.
چنانچه سایت پرچم که از سایتهای دولتی محسوب می شود در گزارشی عجیب با عنوان روی آوردن عبدالمالک ریگی به مستند سازی مدعی شد که رهبر جنبش با مستند سازی به فعالیتهای فرهنگی روی آورده است.
این سایت دولتی ادعا کرده است که رهبر جنبش با هماهنگی مقامات اسلام آباد قراردادی كلان با چند نفر از كارگردانان معروف پاكستانی برای ساخت فیلمی مستند منعقد كرده است.
در این فیلم كه توسط دو كارگردان ساخته و با مشاوره دو كارگردان دیگر نهایی می شود طرح آمریكایی ایجاد كشور بلوچستان و نیز مسائل و مشكلات مردم بلوچ با قالبی ماهرانه به تصویر كشیده شده است.
این ادعا واقعا عجیب است و نشانگر بی عقلی مزدوران رژیم است که حداقل فکر نمی کنند چه می نویسند از سوئی می گوید با هماهنگی مقامات اسلام آباد و از سوی دیگر می گوید طرح ایجاد کشور بلوچستان که ممکن نیست مقامات اسلام آباد هیچ گاه حاضر به پذیرفتن آن باشند.
پرچم در آخر گفته است :

این فیلم كه در حال طی مراحل نهایی خود می باشد قرار است كه در سطحی وسیع و با كیفیت خوب در مناطق مختلف از جمله سایت های اینترنتی پخش شود.

همچنین سایت دولتی پرچم نوشته است :گفتنی است كه طبق آخرین اطلاعات به دست آمده عبدالمالك ریگی در حال انجام مقدمات راه اندازی شبكه ماهواری است كه هدف عمده آن پیشبرد طرح تجزیه مناطق بلوچ نشین است.

هیچ نظری موجود نیست: