۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

فرماندار زابلی زاهدان معترضان روز عاشورا در تهران را یزیدیان خواند


به گزارش آژانس خبری تفتان حمایت بی وقفه زابلیها از جنایتکاران رژیم ولایت وقیح ادامه دارد و فرماندار زابلی زاهدان پاسدار جنایتکار و خونخوار حسنعلی نوری در گفتگو با فارس نیوز گفت :يزيديان زمان با به آتش كشيدن پرچم سياه يا اباعبدالله‌ الحسين(ع) و هجوم به نمازگزاران حسيني در تهران، واقعه كربلا را زنده كردند.

این در حالی است که خامنه ای امروز صادق ترین مصداق یزید است که با استفاده از حکومت و قدرت و نام اسلام جنایاتی مرتکب شد که بیچاره یزید در خواب هم چنین جنایاتی را ندیده بود و هرگز در زندانهای یزید به زنان و مردان تجاوز نشد در حالی که طبق قول سران سابق نظام در زندان تحت امارت خامنه ای پلید به دختران تا اندازه تجاوز شد که دچار پارگی شدند.

فرماندار زابلی زاهدان که خود یک فاشیست جانی و پلید است از جنایتکارانی چون خامنه ای به شدت حمایت نمود البته تمام زابلیها چنین هستند و تاریخ سی ساله زابلی ها نشان داده است که جز به جنایت به چیزی دیگر نمی اندیشند و بدترین جنایات را علیه مردم بلوچ مرتکب شده اند.

فرماندار زابلی زاهدان بر مجازات شدید معترضان تاكيد و تصريح كرد: مردم ديگر تحمل اهانت به مقدسات را ندارند و خواستار برخورد قاطعانه مسئولان نظام با آشوبگران هستند.

هیچ نظری موجود نیست: