۱۳۸۸ دی ۱۰, پنجشنبه

معرفی وبلاگ

درباره وبلاگ بلوچستان
٭بسم الله الرحمن الرحيم٭
با سلام و درود فراوان وعرض ادب بر دلاور مرد ايران و بلوچستان عزیز، رهبر دلير جنبش حفظه الله و شیر مرد بلوچستان زمین ((سرداربزرگ امير عبدالمالک ريگی بلوچ)) وبا درود بر همه دوستان و عزیزانی که زحمت کشیده، به وبلاگ خواهرشان دختر بلوچستان سر میزنند.
این وبلاگ بهانه‌ای است برای دوستی وارتباط و تبادل افکار با کسانی که حتی آنها را نمی شناسم و با دوستانی که می‌شناسم ولی سعادت دیدار ایشان کمتر نصیبم می‌شود.
با سپاس فراوان از مدیران وبلاگهایی که وبلاگ خواهر کوچکشان را لینک کردند و برای همه انها آرزوی موفقیت و سر بلندی وپیروزی را دارم.
نویسنده این وبلاگ فرزندی ازفرزندان خاك مقدس بلوچستان، مفتخر است که نام "رهبر جندالله - حفظه الله" ((سردار دلير، امير عبدالمالک ريگی بلوچ)) بزرگ بر تارک سرزمینش نقش بسته است وهمواره به میهن و تاریخ و فرهنگ غنی و همچنین سرداران شجاع و دیگر بزرگانش افتخار میکند.
به بلوچستان می‌بالد که مظهر ایستادگی است به شهیدانی که در اين سال‌ها جنگ با رژیم سر تا پا جهالت و فسادت جان شیرین خود را فدای ايران و بلوچستان عزیز کردند، افتخار میکند..
به هموطنانش می‌بالد. به کردها و لرها و تركها و فارسها و آذری‌ها و جنوبي‌ها و... وهمه مردم این سرزمین با هر زبان عشق می ورزد..
***
دختربلوچستان...

هیچ نظری موجود نیست: