۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

شهید عبدالغفور به همگان درس با عزت زیستن داد


شهید عبدالغفور ریگی با انجام اولین عملیات استشهادی در بلوچستان به ملت بلوچ درس با عزت زیستن داد ، او با شهادتش به ملتی زندگی نوین بخشید ، او ملت بلوچ را به اوج عزت و سرفرازی و سربلندی رساند و به متجاوزان فهماند که هنوز ریشه های غیرت و شجاعت و از خودگذشتگی ملت مسلمان بلوچ مستحکم است.

شهید عبدالغفور تبدیل به نماد عظمت و شجاعت در ملت بلوچ شد و جوانان بلوچ از وی به عنوان بهترین الگوی خود یاد می کنند و جالب است که اخیرا یکی از جوانانی که در بلوچستان دستگیر شده بود به ماموان وزارت اطلاعات گفته است جان ما از جان عبدالغفور عزیزتر نیست و ما همه بر خود بمب خواهیم بست و شما کافران متجاوز را از بلوچستان اخراج خواهیم کرد.

این نشان می دهد که شهید عبدالغفور تا چه اندازه ای در دل و ذهن و افکار جوانان بلوچ تاثیر گذاشته است به صورتی که سرودهائی که در فیلم شهید عبدالغفور گذاشته شده اند زنگ موبایل جوانان بلوچ شده است و جوانان به نام شهید عبدالغفور افتخار می کنند و به متجاوزان و اشغالگران می گویند ما چنین فدائیانی داریم که ایران به مانند آن در خواب هم ندیده است.

نام بزرگ شهید عبدالغفور برای همیشه در تاریخ پر افتخار بلوچستان ثبت شد و او بمانند ستاره ای در این تاریخ می درخشد و شهید عبدالغفور و شهید عبدالخالق سربازی و شهید عبدالواحد سراوانی با فدا کردن خود تاریخی جدید برای بلوچستان رقم زدند.

یادشان به خیر و روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد

هیچ نظری موجود نیست: