۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

جنایات رادان در تهران


جنایات رادان در تهران

بعد از انقلاب سبز مردم ایران و خیزش غیور زنان و غیور مردان تهرانی حکومت سراسر جنایت آخوندی که اکنون پایه های سست و لرزان خود را فرو ریخته و بر باد رفته می دید آخرین حربه های خویش همچون تهدید و اعدام و شکنجه و زندان را بکار بست تا این نظام ظلم و جور برای صباحی دیگر هر چند اندک پا بر جا باشد بسیاری از علمای آزاده اهل تشیع همچون آیت الله العظمی منتظری که سالها رنج کشیدند و خون دل برای انقلاب خوردند از این همه ظلم دوری کردند اما عده ایی دیگر نیز به گمان باطل خویش ماندند و سکوت را بر اعتراض ترجیح دادند تا مبادا حکومت از دست آخوند ها خارج گردد .

رژیم که سالها مناطق قومیت نشین را زیر بدترین و شدیدترین حملات و جنایات خود قرار داده بود و با تبلیغات کذب رسانه ایی جنایاتش را قانونی جلوه می داد و در همین راه جنایتکارانی همچون رادان را پروراند تا برای کسب درجه و ترفیع به آسانی مردم را شکنجه کنند و بکشند ، اکنون برای سرکوب مردم از آنان نهایت استفاده را می برد .

بر همگان واضح است زمانی که احمدرضا رادان فرمانده انتظامی بلوچستان بود شکنجه گاههایی به مراتب مخوف تر از کهریزک دایر نمود و جنایتکارانی را به کار گمارد که حقا برای بقای نظام حاضرند هزاران زن و کودک و پیر و جوان را به خاک و خون بکشند این جنایت کاران که بعدا خوش خدمتی هایشان و صفاکی شان مد نظر رهبر رژیم و سایر مسئولان قرار گرفت کسانی جز زابلی ها نبودند همانهایی که اکنون و بعد از تصدی پست فرماندهی انتظامی تهران توسط احمد رضا رادان اکنون برای سرکوب مردم در تهران اسکان داده شده اند .


آری ! رژیم نیازی به ورود نیرو از لبنان برای کشتار مردم ندارد زیرا جانیان رژیم که در کردستان و گلستان و بلوچستان و سایر مناطق سنی نشین ایران روزانه مردم را می کشند و شکنجه می دهند حاضرند در تهران به هم کیشان و هموطنان خویش نیز شلیک کنند و آنان را بکشند و اعدام نمایند اما زابلی ها و جنایتکاران رژیم بدانند جنایت نیز پایدار نخواهد بود تاکی مردم بی اسلحه را بگلوله می بندید ؟ گمان نموده ایید با کشتن ره به جایی می برید اگر با کشتن امنیت می آمد بلوچستان اکنون امنترین نقطه ایران بود پس به هوش آیید قبل از آنکه ...


س-میربلوچ زهی از خاش

هیچ نظری موجود نیست: