۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

بیانیه آموزش و پرورش زابل علیه مردم معترض تهران


به گزارش آژانس خبری تفتان آموزش و پرورش زابل هم که نخواست از قافله زابلیهای وحشی و جنایتکار عقب بماند بیانیه ای علیه معترضان صادر نمود.

به گزارش فارس نیوز در اين بيانيه آمده است: اين عده انگشت‌شمار كه به تريبون دشمنان قسم خورده‌ نظام مبدل شده‌اند، سخت غافل هستند از اين كه تنها فرماني از مقام عظماي ولايت كافي است تا نام هر چه منافق است، در زباله دان تاريخ جاي گيرد.

طی این بیانیه معلمان زابلی اعلام آمادگی برای سرکوب مردم تهران کرده اند و گفته اند ما اجازه نمی دهیم کسی چنین و چنان کند ، بیجاره های بدبخت زابلی هائی که جز جنایت چیزی نمی دانند باید معلمانشان چنین بیانیه وحشیانه صادر کنند و به مردم معترض و آزادی خواه بتازند.

اين بيانيه تصريح كرده است: از مسئولان قضايي مي‌خواهيم، هرچه سريع‌تر عاملان اين جنايت دردناك را به سزاي عمل پليدشان برسانند و حريم مقدس ايران اسلامي را از لوث وجود دشمنان خودفروخته پاك كنند.

آری فقط زابلیها و بسیجیهای تهرانی پاک هستند و دیگران همه دشمنان خود فروخته چون از حق خود دفاع کرده اند و نمی خواهند به قول منتظری مانند بز اخفش سرشان را به زیر کنند و خود را دربست به جنایتکاری مانند خامنه ای بفروشند.

هیچ نظری موجود نیست: