۱۳۸۸ دی ۱۷, پنجشنبه

تیراندازی نیروی انتظامی به سوی مردم عادی در ایرانشهر و شهادت چندین نفر


به گزارش اژانس خبری تفتان از ایرانشهر نیروی انتظامی رژیم جنایتکار ولایت فقیه در شهر ایرانشهر به سوی یک خودروی شخصی آتش گشود که راننده خودرو آقای مرادبخش کدخدائی فرزند عیسی در محل به شهادت می رسد و خودرو از کنترلش خارج شده و به یک دستگاه پراید برخورد می کند و منجر به آتش گرفتن پراید می شود و تمامی سرنشینان پراید به شهادت می رسند و کاملا می سوزند.
لازم به ذکر است که آقای مرادبخش کدخدائی همراه با خانواده اش از ایرانشهر عازم فنوج بوده است که هنوز از شهر خارج نشده و در خیابان درزاده بوده که هدف تیراندازی جنایتکاران رژیم ولایت فقیه قرار می گیرد.
طبق گزارشها از ایرانشهر گشت نیروی انتظامی پس از تیراندازی به سوی مرادبخش وقتی می بینند که خودوری وی با پراید برخورد می کند فرار می کنند تا کسی متوجه این جنایت نیروی انتظامی نشود اما بسیاری از مردم محل که شاهد صحنه بودند نیروهای جنایتکار نظام را می بینند.
جنایت و قتل و کشتار تبدیل به شغل نیروهای نظامی رژیم در بلوچستان شده است و هر روز فرزندان بی گناه بلوچستان به بهانه مختلف توسط متجاوزان کافر به شهادت می رسند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

کشتن یک بلوچ برای حکومت ولایت فقیه یک تمرین تیر اندازی است که بلوچ هدف یا همان فیبر برای آنهاست ولی برای قوم بلوچ یعنی یک جنایت یعنی قتل یعنی انسان کشی از الله میخوایم این جنایت کاران را به سزایشان برساند