۱۳۸۸ دی ۱۹, شنبه

ممانعت ازرفت و آمد مردم بلوچ در خاک بلوچستان


خبرگزاری ضد بشری فارس به نقل ازيک پاسدار عقده ای زابلی بنام پاسدار احمد شهرکی اعلام کرد که " در دو هفته گذشته از ورود دو هزار و سيصد و هفتاد (۲۳۷۰) تبعه بيگانه غير مجازبه داخل کشور جلوگيری شد..."
خبرگزاری دروغپرداز فاشيستهای فارس در ادامه اين خبر به نقل از شهرکی جنايتکارافزود که" بيشتر اين افراد را تبعه افغان تشکيل می دهند."

بنابه اخبار رسيده به آژانس خبری تفتان مردم بيگناه بلوچ که اعضای خانواده يا قوم و خويش نزديک در دو طرف مرز ساختگی دارند متحمل بيشترين فشارها و برخوردهای غير انسانی پاسداران زابلی و سربازان فارس هستند. بيشتر افرادی که از تردد آنها در خاک بلوچستان جلوگيری شده بلوچ هستند نه افاغنه. م
واردی در دست داريم که بلوچها کارت شناسايی ايرانی با مشخصات دقيق و حتی کارت عکس دارباصطلاح ملی ايرانی ارائه داده اند اما سربازان عقده ای و فاشيست فارس به عمد در حضور دهها مسافر بلوچ، با کمال وقاحت گفته ا ند که" کارتهای شما جعلی است.."
زابليهای جنايتکار و فارسهای فاشيست فارس در پی آن هستند که بلوچهای بيشتری را مجبور به ترک بلوچستان غربی کنند.
آنها بيهوده سعی می کنند تا رابطه مردم بلوچ در دو طرف مرز انگليس ـ فارس ساخته کاملا قطع شود.
زابليهای جنايتکار با اربابان خونخوارشان همچون شهرياری فاشيست، نورا ی جاهل ، احمدی نژاد کوته فکر وسيد علی روضه خوان بدانند که مرزانگليس ساخته درقلب بلوچستان که فارسهای خودبزرگ بين و غارتگر ديوانه وار از آن پاسداری می کنند فاقد ارزش است و در درازمدت ماندنی نيست. بهترين راه تردد برای ما بلوچها در بلوچستان استفاه از تمام راهها و امکانات موجود در خاک وطن مان( بلوچستان )است. البته بدون استفاده از کاغذ پاره های ايرانی که پشيزی ارزش ندارند.

هیچ نظری موجود نیست: