۱۳۸۸ مهر ۱۹, یکشنبه

نیروی زمینی سپاه وبسیج ادغام می شوند


تهران – خبرگزاری ها ، العربیه نت
حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ايران امروز يكشنبه 11 – 10 – 2009 از برنامه ریزی برای ادغام نیروی زمینی سپاه و بسیج خبر داد.به گزارش ایلنا فیروزآبادی در حاشیه " همایش عملیات روانی و رسانه " به خبرنگاران گفت این موضوع پس از دو سال بررسی به منظور " تخصصی تر " کردن کارها صورت خواهد گرفت.

بر اساس این طرح قرار است " ساختارها در سپاه تغییر کند و سازمان بسیج به موضوعاتی چون کار نرم‌ افزاری، تعمیق فرهنگ بسیجی در میان آحاد جامعه بپردازند و با تشکیل نیرویی به نام نیروی مقاومت زمینی سپاه فعالیت‌ها و وظایف یگان‌های بسیج و سازمان‌دهی آنها به این نیرو واگذار شود.

"گفتنی است رهبرجمهوری اسلامی ایران که فرماندهی نیروهای مسلح را برعهده دارد اخیرا تعدادی از فرماندهان سپاه از جمله فرمانده بسیج را تغییر داد.در حوادث اخیر ایران بسیج نقش عمده ای در برخورد با معترضان داشت و چندتن از قربانیان این حوادث بر اثر شلیک مستقیم گلوله از دو پایگاه بسیج درخیابان آزادی ومسجد لولاگر در خیابان آذربایجان جان خود را از دست دادند.

محمد رضا نقدی فرمانده جدید بسیج هنگامیکه معاون امنیت فرمانده پلیس بود به دلیل هجوم نیروهای انتظامی به کوی دانشگاه درسال 1999 وسرکوب اعتراضات دانشجویان مورد انتقاد محافل اصلاح طلبان بود.

اصلاح طلبان همچنین محمدرضا نقدی را به شکنجه شهرداران تهران در زمان مسئولیت غلام حسین کرباسچی درشهرداری متهم می کنند. تعدادی از این شهرداران تاکید کرده اند که سردار نقدی شخصا آنها را شکنجه کرده است.

۱ نظر:

Baluch گفت...

بنام انکه ستارلعیوب است
بنام انکه غفارالذنوب است
باسلام خدمت مدیرمحترم اژانس ودرود وسلام فراوان خدمت امیرعبدالمالک بلوچ
والله من مبهوت وحیرانم یک طرف جوانی 28 ساله با ایمانی فولادین که جان و مال وخوانواده اش را فدای مذهب و ملتش کرد واز یک طرف شخصی مثل حاجی مجید نوتیزهی که مذهب وناموسش وملت بلوچ را فدای چندتراول چک میکند
سه روزقبل یکی از اقوامم که ادم بسیار دلاورو متعصبی است به خانه من امد وگفت که در بسیج منطقه اش که دریکی از کوههای بلوچستان قرارداره ثبت نام کرده وقرارشده ماهیانه سیصدهزارتومن بهش حقوق بدهند وجالب اینجاست که وقتی باعصبانیت باهاش حرف زدم وبهش یاداوری کردم که سپاه چه جنایاتی علیه طایفه ما انجام داده خیلی ساده گفت اون سپاه بوده واین یک ارگان جدا گانه است بیچاره حتی نمیدونست سپاه وبسیج هردواز یک قماش اندو چه نقشه ای توسرشونه همش میگفت کار نیست بخاطر بچه هایم مجبورشدم این کار رو بکنم وتقریبا همه جوونها از بیکاری ثبت نام کرده اند وقتی بیشترپرس وجوکردم متوجه شدم این کارها باهماهنگی حاجی مجیدنوتیزیی انجام شده
من از جناب امیرعبدالمالک عزیز خواهش میکنم اگرامکان داره هرچه سریعتر این منافق ناموس فروش را به سزای اعمال ننگینش برسانید چون حدس میزنم که فاجعه بزرگی در راه است
از خدا دعا میکنم همیشه سالم وسرحال باشی
خداوند یار مددگارت