۱۳۸۸ مهر ۲۵, شنبه

جنايات بيشمار زابلی ها


علاوه بر اعمال ستم های آشکار ملی و مذهبی از طرف حکومتگران فاشيست تهران بر بلوچ و بلوچستان، زابليهای جنايتکار را نيز بلای جانمان کرده اند.زابليهای بی خرد چنان به جنون سرمايه اندوزی و بلوچ کشی گرفتار شده اند که بلوچستان را به جهنم بدل کرده اند. اين جنايتکاران در طول حکومت ننگين آخوندهای تبه کار زندگی هزاران بلوچ بيگناه را به آتش کشيده اند و بيشمار از فرزندان اين آب خاک ر ا وحشيانه کشته اند. ميلياردها دلار از سرمايه های همين مردم را به سرقت برده اند و در حالی که ما در خود بلوچستان فقير تر و فقير تر م می شويم زابلی های جنايتکار وابسته به باند مافيایی تبه کار شهرياری - دهمرده در مشهد و تهران با سرمايه های غصب شده مردم بلوچ به خريد املاک و منازل گرانبها مشغول هستند.
بر تک تک مان واجب است که سرمايه های سرقت شده از سرزمين مان را رديابی کنيم تا برای باز پس گرفتن و مصادره اموال ملی بلوچستان، مستقيما به آدرس های دزدها و سارقين گردن کلفت برويم. اين امر مهم می تواند بخشی ناگزير از مبارزات مردم بلوچ بر عليه غاصبان و ستمگران فاشيست باشد.
از اين رو به سه مورد اشاره می کنیم.۱ـ طبق اطلاعات مؤثق برخی ازدزدها و نوکيسگان زابلی با سرمايه های غصب شده مردم بلوچ در استانهای کرمان، خراسان ، مازندران و گلستان املاک خريده اند . جزئی ترين اطلاعات در اين زمينه می توانداهميت زياد داشته باشد. ۲ـ برخی از زابلی های جنايت کار نورچشمی های خود را از طريق کانالهای دولتی و امکانات مافيايی ( شيعيان پاکستانی و عرب ) به ظاهر برای برای تحصيل به خارج فرستاده اند. وظيفه بلوچهای عزيز خارج از وطن ( بلوچستان ) است تا اين بچه جنايتکاران را شناسايی کنند. اين جوجه جنايتکاران از طرف اطلاعات برون مرزی رژيم جهل و جنايت، در خارج سازماندهی می شوند ودر فعاليتهای مافيايی و تروريستی رژيم مستقيما دست دارند
. . ۳ـ در دوران حاکميت آخوندها بخصوص در زمان احمدی نژاد تعداد اوباشان زابلی در تهران افزايش يافته اين نوکيسگان در باندهای چماق بدست و لباس شخصی ها در سرکوب مردم بعد از انتخابات مستقيما دست داشته اند. شناسايی اين جنايتکاران و بخصوص آنهايی که خانه و منزل خريده اند از اهميت بالايی برخوردار است.
اگر اين کار را هر بلوچ با کمترين ريسکی می تواند انجام دهد بسيار با ارزش است. در آينده از اين اوباشان خواهيم پرسيد شمايی که نان خوردن نداشتيد و تا ديروز در دزآپ ( زاهدان ) گدايی می کرديد چطور حالا در تهران منازل چند صد ميليونی می خريد؟

آژانس خبری تفتان

هیچ نظری موجود نیست: