۱۳۸۸ مهر ۲۱, سه‌شنبه

سخنی جالب از فرماندهی مرزبانی بلوچستان


به گزارش آژانس خبری تفتان فرمانده مرزبانی متجاوزان در بلوچستان سردار "غلام نبی کوهکن" روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران در مورد شایعه اجازه ورود اتباع بیگانه به بلوچستان سخنانی جالب ایراد کرد که حقیقتا مصداق این سخنان خود آقای کوهکن و تمامی متجاوزان می باشند.

او گفت دیدگاه ما این است که مرزبانان و مرزداران اصلی کشور ساکنان مرزها و مرزنشینان هستند و افزود :اگر مرزها کنترل نشود نه تنها صاحب خانه و زمین خود نخواهیم بود بلکه در همین خانه شاید متجاوزان، صاحب خانه را به بردگی گیرند.

این سخن کوهکن بر خودش صدق می کند که اگر ما از بلوچستان حفاظت می کردیم و به متجاوزانی امثال کوهکن و شهریاری و ...اجازه ورود به بلوچستان نمی دادیم امروز برده آنها نبودیم.

امروز ما در خانه خود که بلوچستان است برده متجاوزان بیگانه تهرانی و زابلی و.... هستیم و بیگانگان بر ما حکم می رانند و ثروتهای سرزمین ما را غارت می کنند و فرزندان ما را می کشند و جوانان را اعدام می کنند و علمای ما را ترور و اعدام می کنند و ما در خانه خود هیچ حقی نداریم جز اینکه آبدارچی و نوکر و برده متجاوزان باشیم و آنها بر سرنوشت ما تصمیم بگیرند و حاکم بر ما باشند.

هیچ نظری موجود نیست: