۱۳۸۸ مهر ۲۵, شنبه

شهرهای صد در صد سنی نشین بلوچستان در حال تبدیل شدن به شهرهای شیعه نشین هستند

تصویری از مهاجران شیعه مقیم چابهار
به گزارش آژانس خبری تفتان در حالی که شهری مثل چابهار تا چندی پیش تعداد ساکنان شیعه اش به هزار نفر نمی رسید امروز در حال تبدیل شدن به یک شهر نشین است و رژیم با تمام قدرت در حال اجرای طرح شوم تغییر بافت جمعیتی این شهر اقتصادی بلوچستان می باشد و هر روز بر جمعیت مهاجران شیعه در این شهر افزوده می شود.

در همین راستا خبرگزاری رسمی نظام ولایت فقیه خبری منتشر نمود که قابل تامل است و باید بزرگان و اندیشمندان قوم فکری برای این موضوع حساس بردارند.

به خبر توجه نمائید:

به گزارش ایرنا شهربندري چابهار و منطقه آزاد در سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع) غرق در عزا و ماتم شد .


عاشقان و دوستداران اهل بيت پيامبر گرامي اسلام حضرت محمد (ص) در اين شهر ،با برافراشتن بيرق هاي عزا و برپايي مراسم سوگواري در سالروز شهادت پيشوا و امام خود و رييس فقه جعفري به سوگواري پرداختند . به مناسبت سالروز شهادت اين امام همام شب گذشته مراسم سوگواري در مساجد و حسينيه ها ي شهرهاي چابهار ، کنارک و منطقه آزاد با حضور انبوه دوستداران حاندان عصمت و طهارت و مسئولين برگزار شد .

به گزارش خبرنگار ايرنا در اين مراسم که با خواندن قران ، نوحه خواني مداحان اهل بيت و همچنين برپايي مجالس سينه زني و عزاداري همراه بود، سخنرانان متعددي در باره جايگاه وشخصيت امام جعفر صادق (ع ) در جهت توسعه دين ، فرهنگ و علم و همچنين گسترش فقه جعفري به سخنراني پرداختند . همچنين نظير اين مراسم شب گذشته در مسجد امام حسين (ع )چابهار برگزار شد .

به گزارش خبرنگار ايرنا مراسم سوگواري شمشين پيشوا و امام و مقتداي شيعيان ،امروز در حوزه عمليه امام حعفر صادق(ع) در حال برگزاري است . برگزاري مراسم سينه زني در بلوار امام خميني (ره ) از سه راه راهنمايي و رانندگي تا مزار شهدا و همچنين برگزاري شام غربيان از جمله مراسمي است که امروز در شهر چابهار انجام خواهد شد.

بلوچستان را دریابید که صفویها در حال تغییر بافت جمعیت این سرزمین هستند و مانند یهودیان و صهیونیستها زمینها بلوچستان را خریده و مردم بلوچ را از سرزمینشان بی دخل می کنند.

هیچ نظری موجود نیست: