۱۳۸۸ مهر ۲۳, پنجشنبه

درغگوئی های رییس امنیت و اطلاعات متجاوزان در بلوچستان


به گزارش آژانس خبری تفتان در حالی که مبارزات در بلوچستان روند صعودی داشته است و حتی بسیاری از کسانی که در بسیج بودند بسیج را ترک کرده و به مبارزان پیوسته اند و حتی افرادی در نیروی انتظامی خدمت برای متجاوزان را ترک کرده به مبارزه علیه نظام پرداخته اند متجاوزان به دروغ پراکنی مشغول هستند و خود مردم خود را که در بلوچستان را اشغال کرده اند فریب می دهند.

در همین زمینه سرهنگ مسعود حیدری" روز سه شنبه در جمع بزرگان طوایف بلوچستان به دروغ اعلام کرد :44 نفر از نظام امان گرفته اند از به اصطلاح رافت نظام برخوردار شده اند.

این در حالی است که بسیاری از افرادی که هیچ ارتباطی با مبارزه نداشته بودند و فقط جرمشان حمل سلاح بود پس از اینکه سلاح خود را به بزرگان طوایف تحویل دادند از رافت نمونه نظام ولایت شیطانی برخوردار شده و اعدام شدند که در میان آنان جوانی با نام ایوب ریگی بود که تنها جرمش حمل سلاح بود و پس از اینکه سلاح خود را به بزرگان طوایف تحویل داد توسط نظام دستگیر شد و از رافت ولایت شیطان بهره مند شد واعدام گردید.

ولایت فقیه رافتی بهتر از اعدام نمی تواند داشته باشد و بهترین رافت و کرم نظام برای ملت ستمدیده بلوچ اعدام و ترور و زندان و شکنجه می باشد و بس.

هیچ نظری موجود نیست: