۱۳۸۸ مهر ۲۳, پنجشنبه

پاسخ به سوال کریم بلوچ: ملت بلوچ دشمنانی وحشی تر از زابلیها ندیده است


با سلام و درود محضر شما برادر بزرگوار کریم بلوچ

سپاس از اینکه جرات کرده اید و به این مسئله مهم اشاره نموده اید و از نویسندگان و عموم مردم بلوچ خواسته اید که در این مورد تحقیق نموده و پاسخ سوال شما را بدهند زیرا که بسیاری از کسانی که خود را مدافع ملت بلوچ می دانند از ابراز نظر در این مورد می ترسند و بیان جنایات زابلیها علیه ملت بلوچ را نمی پسندند و شاید در دل از زابلیهای متجاوز نفرت دارند اما از اظهار ما فی الضمیر شرم می کنند و بسیاری ها حتی بر همه جنایات و تعدی ها و تجاوزهای زابلی ها چشم می بندند.

اما باید این سکوت را شکست و فکر کنم گردانندگان وبلاگ تفتان اولین کسانی هستند که این سکوت را شکستند و آپارتاید زابلی را به بحث و گفتگو گذاشتند و رهبر انقلابی بلوچستان امیر عبدالمالک هم در یک بیانیه به این آپارتاید اشاره فرموده بودند و از جوانان خواستند که آپارتاید زابلی را مورد بحث قرار دهند و الان با سوال شما باید بیش از پیش به این مسئله پرداخت.

به نظر من تاریخ ملت بلوچ هیچگاه شاهد جنایاتی همچون جنایات زابلی ها نبوده است و به حق در بلوچستان نژاد پرستی و آپارتاید حاکم است.

وحشی گری زابلی به جائی رسیده است که یک زن زابلی که به اصطلاح تحصیل کرده است و پزشک است و باید به مردم بدون در نظر داشتن دین و مذهب و قومیت خدمت کند بیش از 30 زن بلوچ را هنگام زایمان با نوزاد می کشد و به این کار پست و غیر انسانی افتخار می کند و هنگامی که از او شکایت می شود مدیران زابلی حاکم بر بلوچستان فقط محل جنایتش را عوض می کنند و او را به یک استان دیگر می فرستند!!!

این گونه اعمال جنایتکارانه شاید در تاریخ سابقه نداشته باشد و فکر نکنم هیچ کس چنین اعمال رذل و وحشیانه و غیر انسانی با دشمنان خود کند اما برای آپارتاید زابلی این کار نه تنها ممکن است که لذیذ است و به تازگی فیلمی از جنایت این دکتر زن که باید مظهر لطافت و زیبانی و انسانیت می بود منتشر شده است که چگونه مادران بلوچ را هنگام زایمان دشنام می دهد و می گوید همه پدرسوخته ها را بکشید.

این است چهره واقعی زابلی

یادم هست یکی از نزدیکانم که قبل از انقلاب برای جراحی دل به اسرائیل رفته بود می گفت که یک روز دکترم که یک یهودی بود نزد من که در طبقه هشتم بیمارستان بستری بودم آمد و من یک حرفی زدم که دکتر نفهمید و از اتاق خارج شده و پس از چند دقیقه همراه مترجم آمد و به من گفت شما چه گفتید؟! من تعجب کردم که این یک یهودی است و من یک مسلمان و این یهودی به خاطر یک کلمه من هشت طبقه پائین رفت و مترجم آورد.

این یک دکتر اسرائیلی است که با یک مسلمان به این صورت رفتار می کند و دکتر زهره کیخا هم یک دکتر زابلی است که با مسلمانان بلوچ کاری می کند که شیطان را هم از آن کار شرم می آید و یقین دارم که اسرائیلیها با فلسطینیان چنین نکرده اند که زابلیها با ما ملت بلوچ کرده اند و می کنند و باید ما این را بفهمیم و مردم را آگاه کنیم.

دلاور بلوچ

هیچ نظری موجود نیست: